loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
محمد بازدید : 87 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
در وضعیتی بسیار دشوار دختر شما یعنی امیلی توسط افرادی ناشناس ربوده می شود.پس از تحقیقاتی که انجام می دهید متوجه می شوید که برای یافتن او می بایست به قلمرو ارواح پای بگذارید و به دنبال او بگردید.موانع بسیار زیادی بر سر راه شما وجود دارد و همه چیز علیه شماست.با دشمنان خود بجنگید ، آنها را شکست بدهید و خانواده ی خود را نجات دهید. تا دیر نشده موجودی که دخترتان را نفرین کرده است پیدا کنید و پس از کشف اسرار پنهان قلمرو ارواح باید… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده فرمایید.

Nightmare Cover دانلود بازی ترسناک Nightmare Realm 2   In the End برای PC

 

محمد بازدید : 52 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
Death Upon an Austrian Sonata: A Dana Knightstone Novel – یک بازی ترسناک به سبک Hidden Object است .شما در این بازی نقش دانا کینگستون یک رمان نویس مشهور راه به عهده دارید.عناوین بحث برانگیز و جنجالی رمان های دانا که در پیوند با ارواح و موجودات فرامادی است موجب شده رمان هایش پر فروش ترین رمان ها باشد.پسر عموی دانا که یک موسیقی برجسته است معتقد است صداهایی ترسناک از ساز ویولن را می شوند و احساس می کند این صدا ها از سوی ارواح است.به اتریش سفر کنید و درخواست سباستین برای کمک به او را پذیرفته ، این معمای چالش برانگیز را حل کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

Sonata Cover دانلود بازی Death Upon an Austrian Sonata: Dana Knightstone Novel

 

محمد بازدید : 54 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Lost Secrets 4: November 1963 – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .جان اف. کندی در روز جمعه ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در ساعت ۱۲:۳۰ بعداز ظهر در دالاس، تگزاس به قتل رسید.توطئه ای مرموز برای ترور رئیس جمهور آمریکا در کار بود یا به راستی هاروی اسوالد به تنهایی او را به قتل رساند؟ به میدان دیلی پلازا محل انجام این ترور بروید و با در کنار هم قرار دادن تکه های این پازل حل نشده حقیقت ماجرا را کشف کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

1963 دانلود بازی کارآگاهی Lost Secrets 4: November 1963 برای PC

 

محمد بازدید : 53 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Break the Curse: The Crimson Gems – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .در یک شب ملالت بار هنگامی که لورنزو خسته و از پای افتاده در خواب بود هارولد و الیزا اساتید نوازندگان جشن ربوده می شوند.حالا همه چیز به شما بستگی دارد.پای به دنیایی جادویی با موجوداتی اساطیری می گذارید و سفری را می آغازید مملو از خطرات ویرانگر که هر لحظه در کمینتان نشسته اند.گمشدگان را بازیابید تا … در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده فرمایید.
 

Break The Curse دانلود بازی زیبای Break the Curse: The Crimson Gems برای PC

 

محمد بازدید : 123 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Haunted Hotel 4: Charles Dexter Ward – در این بازی فکری ، دوقلوها گم شده اند و شما می بایست با یافتن اشیای مخفی و همچنین حل معماهای بازی ، آن ها را پیدا کنید . تنها نشانه ی باقی مانده از آن ها یک گردنبد و یک آدرس باتلاق است . پس هتل را رها کنید و به دنبال یافتن سرنخ های بیشتر باشید . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای برخی چیزی های اضافه نسبت به نسخه ی معمولی است .

 

Haunted Hotel 4 بازي يافتن اشياي مخفي Haunted Hotel 4: Charles Dexter Ward

محمد بازدید : 133 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

در بازی Rite of Passage: The Perfect Show شما در شهر کوچک Everlake به عنوان یک معلم در حال انجام وظیفه هستید که متاسفانه دانش آموزهای شما به طرز عجیبی ربوده می شوند . شما ماموریت دارید تا راز این حوادث را کشف کنید و شاگردان خود را نجات دهید . این نسخه فینال و همچنین Collector's Edition می باشد . سبک این بازی Hidden Object است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Rite of Passage دانلود بازي فكري Rite of Passage: The Perfect Show

ایوب بازدید : 125 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

در بازی فکری و هیدن آیجکت Death Man (مرگ مرد) شاهزاده ای به دنیال یافتن مادر گمشده ی خود است . با این بازی به قلمروی افسانه ای روسیه سفر خواهید کرد . شما می بایست ملکه را پیدا کنید که برای این کار از مکان های جالبی دیدن خواهید کرد و با شخصیت های عجیب و غریبی آشنا خواهید شد که به شما کمک می کنند تا ملکه ربوده شده را پیدا کنید . امیدواریم از این بازی زیبا و ماجراجویانه نهایت لذت را ببرید .

 

Death Man بازي يافتن اشياي مخفي با نام Death Man v1.0

 

محمد بازدید : 133 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

Amazing Adventures 5: Riddle of the 2 Knights قسمت پنجم از سری بازی های فکری و هیدن ایجکت ماجراجویی های شگفت انگیز است . مراحل این بازی از بازار شلوغ مراکش شروع می شود و می بایست به کوههای سوئیس سفر کنید . آیا می توانید پازل های بازی را حل کنید و معمای دو شوالیه را دریابید ؟ برای فهمیدن این معما نیاز به کاوش در ۲۵ مکان عجیب و غریب دارید که در کل می بایست ۲،۰۰۰ شی مخفی را پیدا کنید . امیدواریم از این بازی فکری نهایت لذت را ببرید .

 

Amazing Adventures 5 بازي فكري معمای دو شوالیه Amazing Adventures 5: Riddle of the 2 Knights

ایوب بازدید : 134 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . استودیو فنلاندی Remedy سازنده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین شوترهای سوم شخص تاریخ یعنی مکس پین، دو سال پیش، بالاخره راه خود را به این نسل از کنسول ها باز کرد. Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد.

 

| نسخه معتبر و نهایی RELOADED ،‌ برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

 

Alan Wakes American Nightmare دانلود بازي Alan Wakes American Nightmare براي PC

 

محمد بازدید : 104 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

Whispered Stories Sandman یک بازی دیگر از شرکت bigfishgames می باشد که سبک آن Hidden Objec است . به جوان یتیم James کمک کنید تا دوست دختر گمشده اش را پیدا کند . زمانی که جیمز به دنبال او بود ، او دچار طلسم شیطانی Sandman شد . برای نجات دوست دخترش او می بایست طلسم شیطانی Sandman را از بین ببرد . اما از کجا می توانم آن را پیدا کنم؟ با جیمز همراه شوید تا علاوه بر مقاومت در مقابل طلسم شیطانی ، دوست دخترش مری را نیز نجات دهید .

 

Whispered Stories Sandman بازي پيدا كردن اشياي مخفي با نام Whispered Stories Sandman

محمد بازدید : 219 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

May's Mysteries: Secret of Dragonville – یک دختر باهوش و فرهمند در حال جستجو برای یافتن برادر گمشده خود است که نام برادر او Dragonville می باشد . شما می بایست به او کمک کنید و با حل بیش از ۲۷۰ پازل بازی ، برادر او را پیدا کنید . در این سفر از مکان های دیدنی بازدید خواهید کرد و با کسانی آشنا می شوید که به شما کمک خواهند کرد . سبک این بازی ماجراجویی و hidden object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Secret of Dragonville دانلود بازي فكري Mays Mysteries: Secret of Dragonville

 

محمد بازدید : 147 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Game of Thrones یکی از بهترین بازی های RPG می باشد که توسط استودیوی Cyanide طراحی شده است . بازی از روی سریالی با همین نام ساخته شده است و نویسنده داستان بازی نیز همان نویسنده ی سریال می باشد . بازی در قرون وسطی و در دنیای فانتزی و عظیم در حال جریان است . گرافیک بازی به لطف Unreal Engine 3 بسیار زیبا و عالی طراحی شده است . شما در یک توطئه هیجان انگیز نقش خواهید داشت که سرانجام باعث انتقام، وفاداری و افتخار می شود . می توانید شخصیت خود را توسعه بدهید و با یادگیری مهارت های جدید ، شرکت در جنگ های تاکتیکی و دیدنی ، یادگیری مهارت های دیپلماسی و … شخصیت خود را قوی تر کنید . در مکان های افسانه ای با شخصیت های نمادین دیدار خواهید کرد .

 

Game of Thrones دانلود بازي Game of Thrones براي PC

فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 8,266
  • بازدید کلی : 204,362
  • تبلیغات متنی