loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
حسن بازدید : 101 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – David Attenborough's Africa Kalahari (2012) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Africa Kalahari دانلود مستند کالاهاری David Attenboroughs Africa Kalahari

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa Kalahari

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم : ۵۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :یک بار دیگر با مستندی در زمینه حیات وحش ساخته ی یکی برجسته ترین مستند سازان دنیا یعنی David Attenborough در خدمت شما هستیم.در این مستند همان گونه که از نام آن پیداست به کالاهاری خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، در واقع با مهارت ها و تکنیک های بقای این جانوران در بیابان های کالاهاری آشنا خواهیم شد.کالاهاری بیابانی نیمه‌خشک با زمین‌های شنزار در جنوب قاره آفریقا است که ۹۰۰ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و جانوران آن بیشتر از شیر، کفتار، انواع غزال، میرکات و انتر تشکیل شده‌اند.در آنجا هیچ رود یا دریاچه دائمی وجود ندارد.البته پس از باران، پهنه‌های بزرگی از چراگاه‌های خوب پدید می‌آید و جانوران و گیاهان گوناگونی می‌توانند در آن زندگی کنند و به این خاطر بخش‌های بزرگی از کالاهاری را نمی‌توان به مفهوم واقعی کلمه، صحرا دانست.زمین‌شناسان دریافته‌اند که کالاهاری با عمر سه و نیم میلیارد سال، یکی از کهن‌ترین بخش‌های پوسته زمین است….

 

 

محمد بازدید : 87 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – Space Dive (2012) HDTV x264-FTP

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Space dive دانلود مستند پرش از لبه ی فضا Space Dive

نام مستند : BBC – Space Dive

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم : ۵۷۳ مگابایت

کیفیت : HDTV x264

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : فلیکس باومگارتنر اتریشی در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ طی پروژه‌ای به نام ردبول استراتوس با کپسولی متصل به یک بالون هلیمی، بر فراز شهر رازول ایالت نیومکزیکو در ایالات متحده ی آمریکا پس از چندین سال برنامه‌ریزی، آزمون‌ها و آزمایش‌های متعدد و صرف چندین میلیون‌ دلار هزینه ویک بار لغو برنامه سرانجام پرش شگفت‌انگیز خود را انجام داد و از ارتفاع ۳۹٬۰۴۵ متری زمین در دمای ۵۶- درجه به سوی زمین پرید. در این سقوط آزاد که حدود ۴ دقیقه و ۱۹ ثانیه زمان گرفت، فلیکس به سرعتی معادل ۱۳۴۲ کیلومتر در ساعت رسید و پس از باز شدن چتر، با زمانی معادل ۹ دقیقه در صحرای شرقی نیومکزیکو فرود آمد و این رکورد تاریخی را ثبت کرد.پرش بامگارتنر رویدادی هیجان انگیز و نفس گیر بود. این رویداد نفس را حتی در سینه کسانی که از طرق مختلف و به مدد فناوری هایی که برای پوشش تلوزیونی این پرش در نظر گرفته شده بود نظاره می کردند، حبس می کرد. آنچه بر خود او و تیمی که چندین سال را صرف آماده سازی این پرش کرده بودند، در آن چند دقیقه گذشت شاید برای هیچ کسی قابل تجربه نباشد.او برای اینکه بتواند پرشش را با موفقیت انجام دهد نه تنها باید به تیم بزرگی از مهندسان، دانشمندان و طراحان تکیه می کرد که باید به تجربه طولانی خود و مهارتهای بی نظیرش متکی می بود. شاید اگر همه امکاناتی که در خدمت پرش او قرار گرفت در اختیار داوطلبان دیگر نیز قرار می گرفت باز هم تعداد کسانی که می توانستند از عهده چنین پرشی بربیایند از تعداد انگشتان دو دست فراتر نمی رفت.در این مستند به پشت صحنه ی این رویداد شگفت انگیز برویم و از نزدیک شکسته شدن دیوار صوتی و آنچه واقعا اتفاق افتاد را لمس کنیم….

محمد بازدید : 50 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Van Gogh – Brush with Genius (2009) BluRay 720p x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Vam Gogh دانلود مستند ونسان ون گوک Van Gogh   Brush with Genius

نام مستند : Van Gogh – Brush with Genius

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۳۹ دقیقه

حجم : ۵۶۹ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Van Gogh – Brush with Genius عنوان یک مستند بسیار زیباست که به بررسی زندگی و آثار یکی از مشهورترین نقاشان جهان می پردازد.اگر در قلب نقاشی های زیبای ونسان ون گوک غوطه ور شویم و زندگی پر فراز و نشیب وی را مرور کنیم پی به جادوی او با رنگ ها و روش ویژه و منحصر به فردش در دنیای نقاشی خواهیم برد.در این مستند می پردازیم به بررسی زندگی ون گوک از ۲۷ سالگی اش که در واقع آغاز فعالیت‌های جدی او به عنوان طراح و نقاش است تا سن ۳۷ سالگی او که درگذشت.جالب این جاست که ون گوک تمام آثار خویش را در ۱۰ سال پایانی عمرش آفرید که شامل بیش از ۹۰۰ نقاشی، بیش از ۱۱۰۰ طراحی و ۱۰ چاپ می‌باشد.اگرچه او در زمان حیاتش در گمنامی به سر می‌برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو یعنی تاکستان سرخ را فروخت، اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان جهان شناخته می‌شود.در این مستند همچنین برخی از آثار ون گوک که دارای شهرت جهانی هستند مانند مزرعه ذرت با سروها ، شب پرستاره و… معرفی می گردد…

محمد بازدید : 66 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – Andrew Marr's History Of The World Survival (2012) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

History of the World قسمت اول مستند تاریخ جهان Andrew Marrs History Of The World Survival

نام مستند : Andrew Marr's History Of The World Survival

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم : ۴۴۴ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : History Of The World – مستندی تاریخی و بسیار زیبا ساخته اندرو مار یکی از مجریان و کارکنان شبکه بی بی سی است که به تاریخ بشریت در ۷۰ هزار سال گذشته نگاهی عمیق خواهد داشت.تاریخ جهان حافظه ثبت شده انسان هوشمند در سراسر جهان است. تاریخ انسان باستان با اختراع خط آغاز می‌شود. اختراعی که به صورت مستقل از یکدیگر، در بسیاری از نقاط زمین رخ داد و امکان ثبت و انتقال خاطرات و تجربیات بشری را فراهم ساخت تا زمینه ساز رشد دانش شود. با این حال درک بهتر تاریخ بشری، نیازمند مراجعه به دوران ماقبل تاریخ است.تاریخ بشر توسط یک رشته پیوسته و تدریجی از اکتشافات، نوآوری‌ها و اختراع‌ها مشخص شده‌است. همچنین این تاریخ گاه شامل جهش‌ها و انقلاب‌هایی است که دوره‌های جدیدی در تاریخ بشری ایجاد کرده‌اند. اندرو مار با استفاده از بازسازی های دراماتیک خود از صحنه های زندگی انسان ها در هزاران سال گذشته و استفاده از تصاویر گرافیکی رایانه ای شما را هرچه بیشتر با فضای زندگی اجداد آدمی آشنا می سازد. در خلال قسمت های مختلف این مجموعه مسائلی را خواهید دید که هرگز برایتان مطرح نشده است.تماشای این مستند زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم…

 

 

محمد بازدید : 181 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Ireland Vs Croatia 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Ireland دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ ایرلند – کرواسی

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های ایرلند و کرواسی را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 197 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Spain​ Vs Italy 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Spain دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ اسپانیا – ایتالیا

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های اسپانیا و ایتالیا را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 182 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Netherlands Vs Denmark 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Denmark دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ هلند – دانمارک

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های هلند و دانمارک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 187 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Germany vs Portugal 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Germany دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ آلمان – پرتغال

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های آلمان و پرتغال را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 203 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Russia vs Czech Republic 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Russian دانلود بازی های جام ملت های اروپا 2012 روسیه   چک

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های روسیه و جمهوری چک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید . 

 

محمد بازدید : 240 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – Japan's Wild Secrets (2012) HDTV XviD MP4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Japans Wild Secrets مستند رازهاي حيات وحش ژاپن Japans Wild Secrets 2012

 

نام مستند : National Geographic – Japan's Wild Secrets

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۵۸۷ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : ژاپن ، کشوری پیشرفته با آسمان خراش های سربه فلک کشیده که به آخرین تکنولوژزی های روز تجهیز می باشد . این کشور با فوران های آتشفشانی به وجود آمده است که دارای ۶۸۵۲ جزیره منحصر به فرد نیز می باشد . از نظر زیست محیطی محل زندگی انواع میمون ها ، خرس های قهوه ای ، راگون و بسیاری دیگر از موجودات می باشد که با این مستند به طبیعت ژاپن سفر خواهید کرد …

 

ایوب بازدید : 123 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – The Pack Lions (2012) HDTV XviD Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Dino Death Trap دانلود مستند Dino Death Trap 2012

 

نام مستند : National Geographic – Dino Death Trap – نشنال جئوگرافیک – تله مرگ دینو

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

حجم : ۴۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : دانشمندان با استفاده از فسیل های یافت شده در صحرای گبی در غرب چین ، به دنبال کشف دلیل مرگ دایناسورهای Dino هستند . موجوداتی که در ۱۶۰ میلیون سال پیش زندگی می کردند و هم اکنون دانشمندان فسیل هایی به صورت یک قبرستان از آن ها یافت کرده اند …

ایوب بازدید : 122 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

The Two Million Year Old Boy دانلود مستند National Geographic   The Two Million Year Old Boy 2012

نام مستند:  National Geographic – The Two-Million Year Old Boy 2012 – پسر دو میلیون ساله

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۶۸۰ مگابایت
کیفیت: PDTV XviD

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : دانشمندان می گویند کشف اسکلت یک زن و یک پسر یکی یکی از مهمترین کشف های دوران اخیز می باشد.به گفته محققان این اسکلت ها که یکی موبوط به پسر بچه ی نوجوان و یک زن میان سال است ،زمانی که بخاطر خشک سالی احتمالا به دنبال آب بوده اند ، در یکی از دشت های آفریقا گرفتار شده و مدتی بعد گرفتار سیل شده و….

 

محمد بازدید : 132 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Wild Man Vs Monster Amazon Terror دانلود مستند Wild Man Vs Monster Amazon Terror 2012

 

نام مستند:  Wild Man Vs Monster Amazon Terror 2012 – مرد وحشی در مقابل غول وحشت آمازون

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۴۶۰ مگابایت
کیفیت: HDTV x264

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : در این مستند زیبا و جدید از National Geographic به بررسی هیولای وحشتناک و ترسناک در جنگل های آمازون می پردازد.این هیولا که یک غول هشت پای وحشی است که در روستا های محلی آمازون یافت می شود.در این مستند به دنبال این موجودات رافته و آنها را مورد تحقیق قرار می دهد…

 

محمد بازدید : 126 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Wild Leopard of Dead Tree Island HDTVRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

wild leopard of dead tree island cover دانلود مستند Wild Leopard of Dead Tree Island 2012

 

نام مستند:  Wild Leopard of Dead Tree Island – پلنگ درخت خشک شده ی جزیره

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۳۱۱ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : این مستند روایتی دراماتیک از زندگی ۳ پلنگ در جزیره ای در افریقا به تصویر می کشاند. پلنگ ها در زندگی عادی و به طور فطری از یکدیگر دوری می کنند و یکدیگر را "پس" می زنند. اما در این جزیره آن ها به یکدیگر نیاز دارند ، با یکدیگر همراه می شوند و سرنوشت خود را تغییر می دهند و …

ایوب بازدید : 123 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Earth From Space HDTVRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

earth from space cover دانلود مستند Earth From Space 2012

 

نام مستند:  Earth From Space – سیاره زمین از فضا

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۹۱ دقیقه
حجم: ۶۳۳ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : در این مستند ، به جستجویی عمیق برای کشف نیروهای پنهان و فرایندهای بقای زندگی در سیاره زمین بپردازید و این نیروها را در محیط طبیعی خود به طور عملی مشاهده نمایید. تصاویری در این مستند ارائه می شود که رازهای وجود این نیروها را به نمایش می گذارد ، سئوالاتی را در ذهن شما بر می انگیزد و …

 

ایوب بازدید : 124 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Wild Secrets of Wild India Tiger Jungles HDTVRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Wild Secrets of Wild India Tiger Jungles دانلود مستند Wild Secrets of Wild India Tiger Jungles 2012

 

نام مستند:  Wild Secrets of Wild India Tiger Jungles – اسرار زندگی ببرهای وحشی جنگل های هندوستان

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۳۱۱ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : در کورسوهای تپه های هیمالیا ، آخرین دسته از شکارچیان هندو طبیعت باقی مانده اند که با کرگدن ها ، بوفالو های وحشی و فیل های آسیایی زندگی می کنند. در این مستند به زندگی ببرهایی که در جنگل های این حیطه زندگی می کنند پرداخته می شود و …

 

محمد بازدید : 144 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – The Pack Lions (2012) HDTV XviD Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 


The Pack Lions دانلود مستند دسته شيرها The Pack Lions 2012


 

نام مستند : National Geographic – The Pack Lions

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم : ۴۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : نشنال جئوگرافیک با استفاده از فیلمبرداری شگفت انگیز و خلاقانه CGI ، به صورت دقیق از شکار دسته ای شیرها فیلم گرفته است که این مستند نتیجه ی کار آن هاست . تمام جزئیات به صورت دقیق برای شما آماده شده اند که بسیار جالب خواهند بود …

 

ایوب بازدید : 152 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Alberta Legacy WebRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Mirase Alberta Cover small دانلود مستند میراث آلبرتا Alberta Legacy 2012

 

نام مستند:  Alberta Legacy – میراث آلبرتا

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: فارسی
مدت زمان: ۶۹ دقیقه
حجم: ۴۸۰ مگابایت
کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : میراث آلبرتا به کارگردانی حسین شمقدری به مسئله فرار مغزها می پردازد و تکیه اصلی این فیلم نیز بر دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف است. هر سال، تعدادی زیادی از دانشجویان نخبه‌ی دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌های برتر کشور، برای ادامه‌ی تحصیل، مهاجرت کرده و راهی کشورهایی نظیر امریکا می‌شوند. حسین، راوی مستند، که خود از دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه شریف است، به بررسی این پدیده می‌پردازد و …

ایوب بازدید : 123 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

 

PBS – Nature S30E12 The White Lions (2012) HDTV 480p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

The White Lions مستند شيرهاي سفيد Nature: The White Lions 2012

 

نام مستند : PBS – Nature: The White Lions

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۵۰۹ مگابایت

کیفیت : HDTV 480p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این مستند روایتگر داستان دو توله شیر سفید و بسیار کمیاب است که هردوی آن ها ماده هستند و خواهرها در ماه می ۲۰۰۹ در پارپارک کروگر در آفریقای جنوبی به دنیا آمده اند . آن ها می بایست همچون سایر شیرها برای زنده ماند تلاش کنند و با چالش های طبیعت آشنا شوند …

 

ایوب بازدید : 119 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Ocean Circus: Underwater Around the World (2012) BRRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Underwater Around the World مستند جهان زير آب Underwater Around the World 2012

 

نام مستند : Ocean Circus: Underwater Around the World

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم : ۶۸۱ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستندی زیبا و طولانی که شما را به اعماق دریا می برد و با انواع جانوران شگفت انگیز آشنا خواهد کرد . جهانی که برای انسان ها و دانشمندان هنوز نیز ناشناخته است و بسیاری از موجودات هنوز نیز کشف نشده اند …

محمد بازدید : 180 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

Channel 4 – The World's Largest Snake (2012) PDTV XviD AC3 Avi

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Channel 4   The Worlds Largest Snake مستند بزرگ ترين مار دنيا The Worlds Largest Snake

 

نام مستند : The World's Largest Snake – بزرگترین مار دنیا

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۷۳۶ مگابایت

کیفیت : PDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در سال ۲۰۰۹ ، گروهی از دانشمندان به طور تصادفی فسیل ماری به نام titanoboa را یافتند . بزرگترین مار در تمام تاریخ که طول آن ۴۸ فوت بوده و وزن آن نیز نزدیک به یک تن بوده است . این مار یکی از بهترین کشفیات T-REX می باشد . به گونه ای این مار نوعی از مارهای boa می باشد که در جنگل های شمال شرق کلمبیا زندگی می کردند . به طور تخمینی این حیوانات در ۵۸ الی ۶۰ میلیون سال پیش وجود داشته اند …

فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 904
  • بازدید سال : 8,287
  • بازدید کلی : 204,383
  • تبلیغات متنی