loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
محمد بازدید : 82 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

ضمیمه کلیک – یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ – شماره ۴۰۷

ضمیمه هفتگی روزنامه جام جم در رابطه با اینترنت ، کامپیوتر و موبایل

هر یکشنبه در دانلودها

 

click407 ضميمه كليك   يكشنبه 10 دي 1391   شماره 407

 

 

ضمیمه کلیک جام جم یکی از اولین ضمیمه های این روزنامه به شمار می رود که بیش ۵ سال در حال انتشار است. این ضمیمه در هر شماره به مسائل روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و موبایل می پردازد و دارای بخش های خبری ، مطالب و آموزشی می باشد که علاقمندان به دنیای کامپیوتر میتوانند هر هفته آن را از دانلودها دانلود نمایند. در ادامه مطلب عناوین شماره این هفته درج شده است.

 

محمد بازدید : 606 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال ساز Windows Loader By DAZ می باشد. این فعال ساز به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهد کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

 

Windows Loader  فعال سازی ویندوز 7 از طریق Windows Loader v2.2

 

 

محمد بازدید : 54 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

ضمیمه قاب کوچک – شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ – شماره ۳۷۵

قاب کوچک ضمیمه هفتگی روزنامه جام جم در رابطه با سینما ، تلویزیون و رادیو

هر هفته شنبه در دانلودها

 

ghab koochak 375 ضميمه قاب كوچك   شنبه 9 دي 1391   شماره 375

 

قاب کوچک روزنامه جام جم در این هفته با چندین مجری تلویزیون در رابطه با ورود آنها به تلویزیون صحبت هایی را انجام داده است. ضمیمه هفتگی قاب کوچک که دارای اخبار و مطالبی در رابطه با رادیو ، تلویزیون و سینمای ایران و جهان می باشد و در این نشریه هفتگی که به عنوان ضمیمه روز شنبه روزنامه جم جم منتشر می شود ، میتوانید مطالب مورد علاقه خودتان را در زمینه های ذکر شده بیابید. همچنین این ضمیمه معمولا هرهفته با هنرمندان ایرانی مصاحبه ای را نیز انجام می دهد.

 

 

محمد بازدید : 49 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

ضمیمه جیم (جوان) – پنجشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۱ – شماره ۲۸۵

ضمیمه هفتگی روزنامه خراسان مناسب برای جوانان ایرانی

هر پنجشنبه در دانلودها

 

jim285 ضمیمه جیم (جوان) – پنجشنبه 7  آذر 1391 – شماره 285

 

ضمیمه جیم ، نشریه ای عالی برای جوانان ایرانی است. این نشریه که به عنوان ضمیمه هر پنجشنبه توسط روزنامه خراسان توزیع می شود ، به صورت فایل pdf نیز از دانلودها قابل دریافت خواهد بود. در این نشریه موضوعات کامل پدید آورده می شود. برخی از موضوعات این نشریه به این ترتیب هستند : خبر ، طنز ، گزارش ، ادب و هنر ، سبک زندگی ، ورزش و تفریح و… . این ضمیمه در ۱۶ صفحه و پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیل منتشر می شود.

 

 

 

محمد بازدید : 51 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۵۵ والپیپر دیدنی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

Desktop Full HD مجموعه 55 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Full HD Wallpapers

 

 

محمد بازدید : 51 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۸۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از گلچین تصاویری که توسط ناسا در سده ی بیست و یکم از اعماق فضا و همچنین سیارات سامانه ی خورشیدی گرفته شده است برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

21 Century مجموعه 80 والپیپر از تصاویر ناسا در سده 21 21Century Nasa Pictures

 

محمد بازدید : 184 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

65 HD Wallpapers مجموعه 65 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

محمد بازدید : 108 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Incredible Mixed Wallpapers – والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

 

MWall مجموعه 90 والپيپر متنوع و ميكس شده Incredible Mixed Wallpapers

محمد بازدید : 119 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Efficient Notes Free – افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. همچنین می توانید نوشته های خود را دسته بندی و مرتب کنید و بصورت جداگانه و بشکل دلخواه در دسکتاپ خود اضافه نمایید. از دیگر امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به امکان رمز گذاری برروی اطلاعات اشاره کرد که بدین شکل امنیت اطلاعات شما را نیز تأمین خواهد کرد.

 

Efficient Notes Free یادآوری کارهای روزانه با Efficient Notes Free 3.0 Build 321

 

محمد بازدید : 116 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر زیبا و جذاب از متاظر شهر ها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر زيبا و جذاب از متاظر شهر ها

محمد بازدید : 117 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Musical Instruments Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Musical Instruments stock مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Musical Instruments

 

ایوب بازدید : 110 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Burning Clock Screen saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Burning Clock اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Burning Clock 1.0

 

ایوب بازدید : 121 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان Southwest Sandstone Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها واقع گردد.

 

Southwest Sandstone Theme تم بسیار زیبا و تماشایی Southwest Sandstone Theme   ویندوز 7

 

ایوب بازدید : 116 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

70Nature HD Wallpapers مجموعه 70 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

ایوب بازدید : 124 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Apocalypse Concept Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Apocalypse Concept مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Apocalypse Concept

 

محمد بازدید : 128 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

 

مجموعه ۵٠ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

50 Wonderful Colorful Abstract Wallpapers11 مجموعه ٥٠ والپپر رنگارنگ و بسيار زيبا

محمد بازدید : 117 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی Liverpool FC Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم زیبا مورد قبول شما عزیزان و طرفدران تیم فوتبال لیورپول انگلستان واقع شود.

 

Liverpool FC تم ورزشی و بسیار زیبای Liverpool FC Theme   ویندوز 7

محمد بازدید : 124 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Flowers in Water Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Stock Photo Flowers in Water مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Flowers in Water

محمد بازدید : 129 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه والپپر های بسیار زیبا با موضوع طبیعت با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpapers مجموعه والپپر هاي بسيار زيبا با موضوع طبيعت

محمد بازدید : 122 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

عکس هایی جدید و زیبا از ۵۵ خودروی اسپورت ، موضوع این پست سایت بزرگ دانلود ها می باشد که با توجه به HD بودن تصاویر برای استفاده در دسکتاپ بسیار مناسب هستند . فرمت و ابعاد این تصاویر به ترتیب JPG و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد که امیدواریم از این تصاویر استفاده‌ی کافی را ببرید .

 

Cars HD Wallpaperss 55 والپيپر ديدني از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

ایوب بازدید : 241 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

arth Alerts نرم افزاری فوق العاده جالب و کارامد که به شما پدیده های طبیعی که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد را گزارش می دهد و میتواند آنها را پیش بینی که و به شما اطلاع دهید که چه زمانی چه حادثه طبیعی رخ خواهد داد. این نرم افزار اطلاعیه های جهانی ، گزارش ها و عکس های ماهواره ای مختلفی را از یک پدیده در زمان وقوع یا قبل از وقوع آن را برای کاربر آماده میکند تا کاربر بتواند از آن حادثه طبیعی رخ داده یا قبل از رخ دادن آن اطلاع داشته باشد. این اطلاعات و گزارشات از منابع مختلف اینترنتی که توسط سازمان های جهانی آب و هوا ، زمین شناسایی ایالات متحده آمریکا و موسسه اسمیتسونیان ارائه می شود به سمع و بصر کاربر می رسد.

 

Earth Alerts پیش بینی حوادث طبیعی و آب و هوا با Earth Alerts 2012.1.16

 

ایوب بازدید : 139 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

Drives Monitor یک گدجت بسیار زیبا برای ویندوز ۷ و ویستا می باشد که به وسیله آن می توانید از وضعیت هارد دیسک خود آگاه شوید. می توانید درصد فضای خالی و مصرفی پارتیشن های خود را به صورت درصدی مشاهده کنید و از سلامت آن همیشه باخبر باشید .

 

Drives Monitor گدجت کاربردی نمایش وضعیت درایوها Drives Monitor 9.0

 

ایوب بازدید : 124 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان Captured Moments Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها واقع گردد.

 

Captured Moments Theme تم بسیار زیبا و تماشایی Captured Moments Theme   ویندوز 7

 

ایوب بازدید : 118 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (1)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

71 Nature HD Wallpapers مجموعه 71 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

محمد بازدید : 128 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Delicious Ice Cream Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Stock Photo Delicious Ice Cream مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Delicious Ice Cream

 

محمد بازدید : 128 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

این پک شامل ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی از حیوانات مختلف می باشد که دارای حجم مناسبی نیز هستند . ابعاد این تصاویر ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۱۶۸۰×۱۰۵۰ می باشد که فرمت آن ها نیز JPG است و امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید .

 

Animals HD Wallpapers Set مجموعه 50 والپيپر با كيفيت از حيوانات Animals HD Wallpapers

ایوب بازدید : 104 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

88 Nature HD Wallpapers مجموعه 88 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

ایوب بازدید : 111 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این پک در کل شامل ۶۳۱ تصویر می باشد که برای راحتی شما عزیزان ، آن ها را در پک های ۱۵۰ و به صورت جداگانه آماده‌ی دریافت کرده ایم . موضوع این تصاویر مکان ها و کاخ های دیدنی و زیبا می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰х۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

 

Beautiful Castles and Palaces مجموعه والپيپرهاي مكان هاي ديدني Beautiful Castles and Palaces

 

فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 908
  • بازدید سال : 8,291
  • بازدید کلی : 204,387
  • تبلیغات متنی