loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
محمد بازدید : 436 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

بازی Air Tycoon 2 یکی دیگر از سری بازی‌های جذاب در سبک Tycoon است. در این نوع بازی‌ها شما مدیریت یک مجموعه را به‌دست گرفته و باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید کمپانی مورد نظر خود را به سودآوری برسانید. در Air Tycoon نیز مدیریت خطوط هواپیمایی خودتان را برعهده دارید و باید با کنترل پروازهایتان و قیمت بلیطها و سایر فاکتورهای موجود در مدیریت یک ایرلاین، شرکت خود را تا جایی که می‌توانید در جهان گسترش دهید. اگر علاقه‌مند به این‌گونه بازی‌ها هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

air tycoon 2 بازی مدیریت فرودگاه Air Tycoon 2 v1.6  ‌ آيفون و آیپد

محمد بازدید : 87 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – Space Dive (2012) HDTV x264-FTP

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Space dive دانلود مستند پرش از لبه ی فضا Space Dive

نام مستند : BBC – Space Dive

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم : ۵۷۳ مگابایت

کیفیت : HDTV x264

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : فلیکس باومگارتنر اتریشی در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ طی پروژه‌ای به نام ردبول استراتوس با کپسولی متصل به یک بالون هلیمی، بر فراز شهر رازول ایالت نیومکزیکو در ایالات متحده ی آمریکا پس از چندین سال برنامه‌ریزی، آزمون‌ها و آزمایش‌های متعدد و صرف چندین میلیون‌ دلار هزینه ویک بار لغو برنامه سرانجام پرش شگفت‌انگیز خود را انجام داد و از ارتفاع ۳۹٬۰۴۵ متری زمین در دمای ۵۶- درجه به سوی زمین پرید. در این سقوط آزاد که حدود ۴ دقیقه و ۱۹ ثانیه زمان گرفت، فلیکس به سرعتی معادل ۱۳۴۲ کیلومتر در ساعت رسید و پس از باز شدن چتر، با زمانی معادل ۹ دقیقه در صحرای شرقی نیومکزیکو فرود آمد و این رکورد تاریخی را ثبت کرد.پرش بامگارتنر رویدادی هیجان انگیز و نفس گیر بود. این رویداد نفس را حتی در سینه کسانی که از طرق مختلف و به مدد فناوری هایی که برای پوشش تلوزیونی این پرش در نظر گرفته شده بود نظاره می کردند، حبس می کرد. آنچه بر خود او و تیمی که چندین سال را صرف آماده سازی این پرش کرده بودند، در آن چند دقیقه گذشت شاید برای هیچ کسی قابل تجربه نباشد.او برای اینکه بتواند پرشش را با موفقیت انجام دهد نه تنها باید به تیم بزرگی از مهندسان، دانشمندان و طراحان تکیه می کرد که باید به تجربه طولانی خود و مهارتهای بی نظیرش متکی می بود. شاید اگر همه امکاناتی که در خدمت پرش او قرار گرفت در اختیار داوطلبان دیگر نیز قرار می گرفت باز هم تعداد کسانی که می توانستند از عهده چنین پرشی بربیایند از تعداد انگشتان دو دست فراتر نمی رفت.در این مستند به پشت صحنه ی این رویداد شگفت انگیز برویم و از نزدیک شکسته شدن دیوار صوتی و آنچه واقعا اتفاق افتاد را لمس کنیم….

محمد بازدید : 87 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
در وضعیتی بسیار دشوار دختر شما یعنی امیلی توسط افرادی ناشناس ربوده می شود.پس از تحقیقاتی که انجام می دهید متوجه می شوید که برای یافتن او می بایست به قلمرو ارواح پای بگذارید و به دنبال او بگردید.موانع بسیار زیادی بر سر راه شما وجود دارد و همه چیز علیه شماست.با دشمنان خود بجنگید ، آنها را شکست بدهید و خانواده ی خود را نجات دهید. تا دیر نشده موجودی که دخترتان را نفرین کرده است پیدا کنید و پس از کشف اسرار پنهان قلمرو ارواح باید… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده فرمایید.

Nightmare Cover دانلود بازی ترسناک Nightmare Realm 2   In the End برای PC

 

محمد بازدید : 85 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

Flushed Away (2006) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Flushed.Away دانلود دوبله فارسی انیمیشن برآب رفته Flushed Away 2006

 

نام انیمیشن: Flushed Away – برآب رفته

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان : رودی یک موش خوشتیپ و دست‌پاچلفتی است که زمانی که می‌خواهد از دوست خپل و مزاحمش خلاص شود، در توالت می‌افتد و دوستش سیفون را روی او می‌کشد.او وارد فاضلاب می‌شود و متوجه می‌شود افسانه شهر موش‌ها واقعیت دارد و شهری مانند شهر انسان‌ها در فاضلاب بنا شده و موش‌ها مانند انسان‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند…

 

 

محمد بازدید : 89 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

 

 

محمد بازدید : 81 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

ضمیمه کلیک – یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ – شماره ۴۰۷

ضمیمه هفتگی روزنامه جام جم در رابطه با اینترنت ، کامپیوتر و موبایل

هر یکشنبه در دانلودها

 

click407 ضميمه كليك   يكشنبه 10 دي 1391   شماره 407

 

 

ضمیمه کلیک جام جم یکی از اولین ضمیمه های این روزنامه به شمار می رود که بیش ۵ سال در حال انتشار است. این ضمیمه در هر شماره به مسائل روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و موبایل می پردازد و دارای بخش های خبری ، مطالب و آموزشی می باشد که علاقمندان به دنیای کامپیوتر میتوانند هر هفته آن را از دانلودها دانلود نمایند. در ادامه مطلب عناوین شماره این هفته درج شده است.

 

محمد بازدید : 79 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

 

payam noor نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

 

 

محمد بازدید : 605 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال ساز Windows Loader By DAZ می باشد. این فعال ساز به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهد کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

 

Windows Loader  فعال سازی ویندوز 7 از طریق Windows Loader v2.2

 

 

محمد بازدید : 58 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

Google SketchUp نرم افزاری برای یادگیری هرچه بهتر طراحی مدل های سه بعدی و مخصوص تازه کارها و کارآموز ها می باشد. وقتی وارد برنامه می شوید ، مرحله اول انتخاب قالب کاریتان خواهد بود. قالب ها شامل طراحی معماری، مدل سازی کره زمین ، مهندسی، طراحی محصول و نجاری، پلان معماری و یا شروع آموزش مدل سازی می باشد. محیط کاربری Google SketchUp بسیار ساده و قابل دسترس است و برای اینکه تبدیل به یک مدل ساز شوید میتواند بهترین نرم افزار باشد. همچنین برای آنها که همیشه نیاز به مدلی ساده سه بعدی دارند ، این نرم افزار انتخاب عالی خواهد بود چرا که نیاز آنها را سریعتر و آسان تر رفع خواهد کرد. در نوار منو ، ابزارهای مورد نیاز کاربر برای ترسیم از جمله خطوط و اشیاء هندسی وجود دارد. رسم در Google SketchUp با مقیاس قابل انجام است و از این رو مدل های ساخته شده قابل ساخت در دنیای واقعی نیز هستند. دیگر ابزارها نظیر رنگ ها و استفاده از شبیه ساز ها نظیر چوب و آسفالت و گچ و سیمان و… نیز در نرم افزار برای طراحی بهتر مدل های معماری فراهم است. باتوجه به این مدل ها قابلیت ساخت به صورت ۳بعدی و ۲بعدی دارند ، کاربر میتواند تمامی زوایا مدل را بررسی و مورد نظر قرار دهد ، به این ترتیب میتوان در هنگام مشاهده مدل ، نقص بعدی ها مختلف را برطرف ساخت. نرم افزار دارای امکاناتی برای قرار دادن سایه می باشد. همانطور که میدانید در مدل سازی ، سایه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. این نرم افزار میتواند با قرار دادن سایه به صورت اصولی به کاربر کمک کند. section یا برش نیز در معماری و مدل سازی نیز مهم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک و هوشمند از نواحی مختلف مدل را برش بزند و برش را نیز مدل کند و نمایی از داخل جسم طراحی شده نیز به کاربر ارائه دهد. همچنین این نرم افزار میتواند مانند یک فیلم ، شما را به دورن مدل طراحی شده شما ببرد و قسمت های مختلف آن را مانند یک فیلم واقعی به شما نشان دهد. همچنین این نرم افزار با تعاملی که با google earth ایجاد میکند ، میتواند مدل ساخته شما را واقعا در جایی که قرار است ساخته شود و قرار دهد تا شما ببینید که مدلتان در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. برای خروجی گرفتن ، نرم افزار میتواند مدل را تا ۱۰هزار پیکسل و با فرمت هایی نظیر jpg و png ذخیره نماید. 

 

Google SketchUp طراحی آسان مدل های سه بعدی Google SketchUp 8.0.16846

 

 

 

محمد بازدید : 61 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! این بازی نیاز به اندروید ۱.۶ وبالاتر دارد.

 

pudding monsters android بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0.2   اندروید

 

محمد بازدید : 52 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

موسیقی متن یا Soundtrack بازی محبوب  Call Of Duty : Black OPS 2 را دانلودها با کیفیت بسیار عالی ۳۲۰kbps به صورت کامل جمع آوری ارائه کرده است. این موسیقی متن به صورت کامل و برای تمامی قسمت هایی از بازی است که دارای موسیقی بوده اند و موسیقی های تم نیز مهیا هستند. این موسیقی ها به صورت اورجینال بوده و ضبط شده از روی بازی نیستند و کاملا استدیویی می باشند. موسیقی این بازی توسط دو آهنگساز به نام های  Jack Wall و Trent Reznor ساخته شده است. لیست موسیقی های درون این مجموعه در ادامه مطلب آمده است.

 

call of duty black ops 2 موسیقی متن بازی Call Of Duty : Black OPS 2

 

 

محمد بازدید : 54 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

ضمیمه قاب کوچک – شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ – شماره ۳۷۵

قاب کوچک ضمیمه هفتگی روزنامه جام جم در رابطه با سینما ، تلویزیون و رادیو

هر هفته شنبه در دانلودها

 

ghab koochak 375 ضميمه قاب كوچك   شنبه 9 دي 1391   شماره 375

 

قاب کوچک روزنامه جام جم در این هفته با چندین مجری تلویزیون در رابطه با ورود آنها به تلویزیون صحبت هایی را انجام داده است. ضمیمه هفتگی قاب کوچک که دارای اخبار و مطالبی در رابطه با رادیو ، تلویزیون و سینمای ایران و جهان می باشد و در این نشریه هفتگی که به عنوان ضمیمه روز شنبه روزنامه جم جم منتشر می شود ، میتوانید مطالب مورد علاقه خودتان را در زمینه های ذکر شده بیابید. همچنین این ضمیمه معمولا هرهفته با هنرمندان ایرانی مصاحبه ای را نیز انجام می دهد.

 

 

محمد بازدید : 52 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که تعداد زیادی پنجره و برنامه در ویندوز باز میکنید و با آنها کارهای مختلفی انجام میدهید ، حتما پیش آمده که سردرگم شوید و این موضوع باعث خستگی شما شود. چنین مشکلی برای نرم افزارهای مرورگر وب وجود داشت که با نسل جدید انها و قابلیتی به نام  tabbed browser آنها این مشکل را حل کردند. ولی ویندوز هنوز هم مانند سابق هر فولدر و مسیری و برنامه ای را درون یک پنجره باز میکند. اگر دوست دارید ویندوز شما مانند مرورگرها هر مسیر را درون یک تب باز کند و همانند مرورگها شما یک پنجره واحد داشته باشید با تب های مختلف که هرکدام شامل یک مسیر هستند ، نرم افزار WindowTabs  این کار را برایتان انجام خواهد داد. همانطور که تو مقدمه عرض شد ، این نرم افزار هر مسیر یا فولدر درون ویندوز را ، درون یک تب واحد که دیگر پنجره ها در آن باز هستند ، بازگشایی خواهد کرد. این نرم افزار از اکثر نرم افزارهای ثانویه مانند آفیس نیز پشتیبانی میکند و از این نظر هیچ مشکلی نخواهد بود. مهم ترین کاربر این نرم افزار در قرار دادن پنجره ها درون تب ، مربوط به windows explorer یا به طور ساده همان پنجره هایی است که کاربر از مسیرهای مختلف ویندوز باز میکند. به این ترتیب به سادگی و با فرایند drag and drop پنجره ها درون تب ها قرار میدهید و یک پنجره واحد با تب های مختلف خواهید داشت. به این ترتیب فضا باز خواهد شد و مدیریت پنجره ها آسان تر انجام می شود. 

 

WindowTabs باز کردن هر پنجره در یک تب WindowTabs 2012.12.20

 

 

 

محمد بازدید : 49 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

ضمیمه جیم (جوان) – پنجشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۱ – شماره ۲۸۵

ضمیمه هفتگی روزنامه خراسان مناسب برای جوانان ایرانی

هر پنجشنبه در دانلودها

 

jim285 ضمیمه جیم (جوان) – پنجشنبه 7  آذر 1391 – شماره 285

 

ضمیمه جیم ، نشریه ای عالی برای جوانان ایرانی است. این نشریه که به عنوان ضمیمه هر پنجشنبه توسط روزنامه خراسان توزیع می شود ، به صورت فایل pdf نیز از دانلودها قابل دریافت خواهد بود. در این نشریه موضوعات کامل پدید آورده می شود. برخی از موضوعات این نشریه به این ترتیب هستند : خبر ، طنز ، گزارش ، ادب و هنر ، سبک زندگی ، ورزش و تفریح و… . این ضمیمه در ۱۶ صفحه و پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیل منتشر می شود.

 

 

 

محمد بازدید : 52 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

IObit SmartDefrag نرم افزار قدرتمند و هوشمند برای یکپارچه سازی فضای هارد دیسک می باشد که ممکن است عدم یکپارچه سازی فضای هارد دیسک موجب کاهش سرعت سیستم شود. این نرم افزار بسیار هوشمند می باشد و از همه مهمتر رایگان بوده و نیازی به کرک کردن نخواهد داشت. نرم افزار دارای قابلیتی به نام "install it and forget it" یعنی "نصب کن و فراموش کن" ، این قابلیت تمامی فرایندهای لازم به یکپارچه سازی در زمان های مختلف را خود انجام میدهد و باعث می شود هارد دیسک همیشه در حال یکپارچه سازی باشد و این قابلیت با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز فرایندهایش را انجام خواهد داد و کاربر را از هرگونه صرف وقت برای یکپارچه سازی باز خواهد داشت. البته کاربر میتواند این قابلیت را غیرفعال کرده و خود نسبت انجام فرایندها اقدام کند. این نرم افزار در زمینه انجام دلخواه یکپارچه سازی حتی میتواند یک فایل و فولدر مشخص را نیز یکپارچه سازی نماید. دیگر قابلیت هوشمند این نرم افزار ، قرار دادن فایل های سیستمی ویندوز در محل پرسرعت و محلی است که دسترسی ویندوز به فایل ها راحت تر امکان پذیر باشد ، است. این قابلیت باعث می شود ویندوز سریعتر به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کند و در نتیجه اجرای ویندوز سریعتر باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار رایگان ، انجام فرایند یکپارچه سازی در زمان بوت ویندوز می باشد. شاید تجربه کرده باشید که اگر در زمان اجرای ویندوز به دست یه defragment بزنید ، قسمت هایی از هارد دیسک قابل یکپارچه سازی نیستند ، دلیل آن هم این است که ویندوز در حال استفاده از فایل های آن قسمت است و به همین دلیل مسلما امکان دست کاری آنها نیست. با قابلیت یکپارچه سازی در حالت بوت ، آن فایل ها در حال استفاده نیستند و میتوان گفت در این حالت یکپارچه سازی به صورت ۱۰۰% انجام خواهد شد. یکپارچه سازی این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها بسیار سریعتر و عمیق تر خواهد بود و این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها و مخصوصا هارد دیسک های جدید SSD تمامی نیازها را پوشش خواهد داد.

 

iobit smart defrag یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2.7.0.1165

 

 

محمد بازدید : 58 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

 

 

 

محمد بازدید : 59 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 2012 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

 زیرنویس فارسی قسمت ۲۶ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

| اتمام فصل دوم به طور کامل |

 

The Avengers Earths Mightiest Heroes 2 دانلود فصل دوم انیمیشن The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes

 

نام انیمیشن : The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 – قسمت های ۱ تا ۲۵

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا

 

خلاصه داستان : تیم دانلودها افتخار دارد فصل دوم انیمیشن فوق العاده جذاب The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes را با زیرنویس فارسی اختصاصی دانلودها در اختیار شما عزیزان قرار دهد .  در فصل یک ، بعد از فرار تعدادی از ابر شرور ها آیرون من به همراه ثور ، هالک و … تشکیل گروهی دادند به نام انتقام جویان تا ابر شرور ها را به زندان بیاندازند . به تیم انتقام جویان در طول فصل اعضای جدیدی مانند هاکای ، و کاپیتان آمریکا هم اضافه شدند . کاپیتان آمریکایی که آینده ای نا معلوم در فصل دوم در انتظار اوست . در فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی بود ، نا پدید شدن نیک فیوری ، آینده نا معلوم کاپیتان آمریکا ، وضعیت ثور ،  مشکلات شرورانه لوکی و … از جمله حوادثی هستند که انتظار شما را در فصل دوم خواهند کشید . گروه دانلودها پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را در فصل دوم از دست ندهید .

 

 

محمد بازدید : 54 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Ben 10: Omniverse (2012) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت ۱۱ در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Ben 10 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

 

ژانر : انیمیشن ،   ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : -

زیرنویس فارسی : دارد ، بزودی اختصاصی دانلودها 

IMDB ، Wikipedia

در مورد انیمیشن : این بار در سایت دانلودها افتخار داریم با یکی از پر طرفدار ترین انیمیشن های دنیا در خدمت شما عزیزان باشیم . سری جدید انیمیشن Ben 10 . همان طور که می دانید این انیمیشن دارای نسخه های زیادی است . تصمیم گرفتیم این بار از دانلودها همزمان با پخش جهانی سری جدید که ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد در خدت شما عزیزان باشیم . این انیمیشن ساخت شبکه بسیار معروف cartoonnetwork است . البته لازم به ذکر است فعلا تنها قسمت اول این انیمیشن پخش شده از سوی شبکه ، شروع پخش رسمی این انیمیشن از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲ می باشد که حتما در دانلودها با زیرنویس فارسی قرار خواهیم داد . سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را از دست ندهید .

 

 

محمد بازدید : 62 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

یک فیلم آموزشی بسیار کارآمد برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم.ادوبی پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است.پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.این نرم افزاردر درجه ی نخست یک دستگاه برش است که بیشتر به منظور ترکیب و ویرایش ویدیو کلیپ ها و فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.یک فیلم آموزشی دیگر به منظور استفاده ی بهتر از این نرم افزار فوق العاده که محصول شرکت Video2Brain است برایتان آماده کرده ایم.ماکسیم جاگو یکی از برجسته ترین تدوین گران فیلم های ویدیویی مجموعه ای کامل از تکنیک های کاربردی این برنامه را به شما نشان می دهد.شما می آموزید چگونه به تصحیح رنگ فایل های تصویری خود بپردازید.همچنین تکنیک های مربوط به حرکت آهسته یا Slow Motion ، تثبیت تصویر لرزان یک فیلم و بسیاری از مهارت های اصلی به منظور ایجاد جلوه های ویژه را به شما خواهد آموخت.در ادامه یاد می گیرید چگونه فیلم های ویرایش شده خود را یکپارچه کنید و یا در آن افکت های مختلف ایجاد کنید و….

 

Premiere Pro فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop

 

محمد بازدید : 52 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
Death Upon an Austrian Sonata: A Dana Knightstone Novel – یک بازی ترسناک به سبک Hidden Object است .شما در این بازی نقش دانا کینگستون یک رمان نویس مشهور راه به عهده دارید.عناوین بحث برانگیز و جنجالی رمان های دانا که در پیوند با ارواح و موجودات فرامادی است موجب شده رمان هایش پر فروش ترین رمان ها باشد.پسر عموی دانا که یک موسیقی برجسته است معتقد است صداهایی ترسناک از ساز ویولن را می شوند و احساس می کند این صدا ها از سوی ارواح است.به اتریش سفر کنید و درخواست سباستین برای کمک به او را پذیرفته ، این معمای چالش برانگیز را حل کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

Sonata Cover دانلود بازی Death Upon an Austrian Sonata: Dana Knightstone Novel

 

محمد بازدید : 51 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۵۵ والپیپر دیدنی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

Desktop Full HD مجموعه 55 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Full HD Wallpapers

 

 

محمد بازدید : 50 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Van Gogh – Brush with Genius (2009) BluRay 720p x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Vam Gogh دانلود مستند ونسان ون گوک Van Gogh   Brush with Genius

نام مستند : Van Gogh – Brush with Genius

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۳۹ دقیقه

حجم : ۵۶۹ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Van Gogh – Brush with Genius عنوان یک مستند بسیار زیباست که به بررسی زندگی و آثار یکی از مشهورترین نقاشان جهان می پردازد.اگر در قلب نقاشی های زیبای ونسان ون گوک غوطه ور شویم و زندگی پر فراز و نشیب وی را مرور کنیم پی به جادوی او با رنگ ها و روش ویژه و منحصر به فردش در دنیای نقاشی خواهیم برد.در این مستند می پردازیم به بررسی زندگی ون گوک از ۲۷ سالگی اش که در واقع آغاز فعالیت‌های جدی او به عنوان طراح و نقاش است تا سن ۳۷ سالگی او که درگذشت.جالب این جاست که ون گوک تمام آثار خویش را در ۱۰ سال پایانی عمرش آفرید که شامل بیش از ۹۰۰ نقاشی، بیش از ۱۱۰۰ طراحی و ۱۰ چاپ می‌باشد.اگرچه او در زمان حیاتش در گمنامی به سر می‌برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو یعنی تاکستان سرخ را فروخت، اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان جهان شناخته می‌شود.در این مستند همچنین برخی از آثار ون گوک که دارای شهرت جهانی هستند مانند مزرعه ذرت با سروها ، شب پرستاره و… معرفی می گردد…

محمد بازدید : 54 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Lost Secrets 4: November 1963 – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .جان اف. کندی در روز جمعه ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در ساعت ۱۲:۳۰ بعداز ظهر در دالاس، تگزاس به قتل رسید.توطئه ای مرموز برای ترور رئیس جمهور آمریکا در کار بود یا به راستی هاروی اسوالد به تنهایی او را به قتل رساند؟ به میدان دیلی پلازا محل انجام این ترور بروید و با در کنار هم قرار دادن تکه های این پازل حل نشده حقیقت ماجرا را کشف کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

1963 دانلود بازی کارآگاهی Lost Secrets 4: November 1963 برای PC

 

محمد بازدید : 51 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۸۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از گلچین تصاویری که توسط ناسا در سده ی بیست و یکم از اعماق فضا و همچنین سیارات سامانه ی خورشیدی گرفته شده است برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

21 Century مجموعه 80 والپیپر از تصاویر ناسا در سده 21 21Century Nasa Pictures

 

محمد بازدید : 66 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – Andrew Marr's History Of The World Survival (2012) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

History of the World قسمت اول مستند تاریخ جهان Andrew Marrs History Of The World Survival

نام مستند : Andrew Marr's History Of The World Survival

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم : ۴۴۴ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : History Of The World – مستندی تاریخی و بسیار زیبا ساخته اندرو مار یکی از مجریان و کارکنان شبکه بی بی سی است که به تاریخ بشریت در ۷۰ هزار سال گذشته نگاهی عمیق خواهد داشت.تاریخ جهان حافظه ثبت شده انسان هوشمند در سراسر جهان است. تاریخ انسان باستان با اختراع خط آغاز می‌شود. اختراعی که به صورت مستقل از یکدیگر، در بسیاری از نقاط زمین رخ داد و امکان ثبت و انتقال خاطرات و تجربیات بشری را فراهم ساخت تا زمینه ساز رشد دانش شود. با این حال درک بهتر تاریخ بشری، نیازمند مراجعه به دوران ماقبل تاریخ است.تاریخ بشر توسط یک رشته پیوسته و تدریجی از اکتشافات، نوآوری‌ها و اختراع‌ها مشخص شده‌است. همچنین این تاریخ گاه شامل جهش‌ها و انقلاب‌هایی است که دوره‌های جدیدی در تاریخ بشری ایجاد کرده‌اند. اندرو مار با استفاده از بازسازی های دراماتیک خود از صحنه های زندگی انسان ها در هزاران سال گذشته و استفاده از تصاویر گرافیکی رایانه ای شما را هرچه بیشتر با فضای زندگی اجداد آدمی آشنا می سازد. در خلال قسمت های مختلف این مجموعه مسائلی را خواهید دید که هرگز برایتان مطرح نشده است.تماشای این مستند زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم…

 

 

محمد بازدید : 53 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Break the Curse: The Crimson Gems – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .در یک شب ملالت بار هنگامی که لورنزو خسته و از پای افتاده در خواب بود هارولد و الیزا اساتید نوازندگان جشن ربوده می شوند.حالا همه چیز به شما بستگی دارد.پای به دنیایی جادویی با موجوداتی اساطیری می گذارید و سفری را می آغازید مملو از خطرات ویرانگر که هر لحظه در کمینتان نشسته اند.گمشدگان را بازیابید تا … در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده فرمایید.
 

Break The Curse دانلود بازی زیبای Break the Curse: The Crimson Gems برای PC

 

محمد بازدید : 54 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! همانطور که از نام این بازی مشخص است، این نسخه‌ی HD بازی است که اختصاصاً برای iPad ارایه شده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

pudding monsters iPad بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0   آیپد

 

محمد بازدید : 61 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در وب گردی با کامپیوتر و لپ تاپ دیگران به وجود می آید ، حال این کامپیوتر و لپ تاپ برای شرکت ، دانشگاه یا کافی نت باشد ، این است که نمیتوان لینک های Bookmark شده را به راحتی به دیگر کامپیوترها انتقال داد و یا اینکه لینک های بوکمارک شده در مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس و اپرا و کروم و… قابل انتقال به یکدیگر نیستند. کاربران معمولا برای این مشکل روش های مختلفی را امتحان میکنند که متاسفانه معمول ترین روش ، ذخیره لینک ها درون فایل متنی و سپس نقل و انتقال آن بین دیگر ویندوزها است. ولی این راه حل مناسبی نیست ، میتوانید به راحتی هرچه تمام تر این مشکل را حل کنید. LinkCollector نرم افزار قابل حمل و جالب است برای رفع مشکلات ذکر شده. با این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند بوکمارک ها را ذخیره کند و ضمن اینکه در جای دیگر از آنها به راحتی استفاده کند ، آنها را بین مرورگرهای معروف نظیر  Internet Explorer, Firefox, Opera و Google Chrome منتقل نماید. بنابراین کافی است بوکمارک ها را با این نرم افزار ذخیره کنید و سپس درون حافظه فلش یا هر حافظه دیگری قرار دهید و به راحتی نسبت به انتقال و استفاده از آنها اقدام کنید. این نرم افزار قابلیت ویرایش بوکمارک ها و حذف و اضافه کردن لینک به آنها را نیز دارا می باشد. با این نرم افزار همچنین میتوانید از به صورت کاملا جداگانه از بوکمارک مرورگرها نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در دیگر مرورگرها نیز استفاده کنید.

 

LinkCollector تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.5.3.0

 

محمد بازدید : 184 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

65 HD Wallpapers مجموعه 65 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

محمد بازدید : 181 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Ireland Vs Croatia 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Ireland دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ ایرلند – کرواسی

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های ایرلند و کرواسی را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 197 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Spain​ Vs Italy 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Spain دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ اسپانیا – ایتالیا

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های اسپانیا و ایتالیا را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 182 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Netherlands Vs Denmark 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Denmark دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ هلند – دانمارک

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های هلند و دانمارک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 230 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)



 

 

گردنبند Like، به دوستانتان لايك بدهيد! محصول برگزيده سال 2012، پرطرفدارترين و پرفروش ترين گردنبند سال. بهترين هديه به طرفداران شبكه هاي اجتماعي ...
این گردنبند جدیدترین و زیباترین گردبند عرضه شده در جهان می باشد. طراحي تحسين بر انگيز و ظرافت خيره كننده این گردبند باعث شده است که تنها پس از گذشت چند ماه از عرضه آن طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان و به خصوص در بین کاربران شبکه های اجتماعی به دست آورد. این گردنبند برای اولین بار در ایران به همراه یک زنجیر بسیار زیبا با قیمت استثنایی 6800 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 6800 تومان
محمد بازدید : 187 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Germany vs Portugal 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Germany دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ آلمان – پرتغال

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های آلمان و پرتغال را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 203 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Russia vs Czech Republic 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Russian دانلود بازی های جام ملت های اروپا 2012 روسیه   چک

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های روسیه و جمهوری چک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید . 

 

محمد بازدید : 198 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Bang Bang Racing – خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

محمد بازدید : 240 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – Japan's Wild Secrets (2012) HDTV XviD MP4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Japans Wild Secrets مستند رازهاي حيات وحش ژاپن Japans Wild Secrets 2012

 

نام مستند : National Geographic – Japan's Wild Secrets

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۵۸۷ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : ژاپن ، کشوری پیشرفته با آسمان خراش های سربه فلک کشیده که به آخرین تکنولوژزی های روز تجهیز می باشد . این کشور با فوران های آتشفشانی به وجود آمده است که دارای ۶۸۵۲ جزیره منحصر به فرد نیز می باشد . از نظر زیست محیطی محل زندگی انواع میمون ها ، خرس های قهوه ای ، راگون و بسیاری دیگر از موجودات می باشد که با این مستند به طبیعت ژاپن سفر خواهید کرد …

 

محمد بازدید : 649 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

این ویدئوها دوره ی آموزشی آنلاین شرکت udacity می باشند که توسط Peter Norvig (مدیر بخش پژوهش گوگل و یک معلم در زمینه هوش مصنوعی و برنامه نویسی در Lisp ) به شما آموزش داده می شود تا چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی Python برای کامپیوتر برنامه های پیچیده و یا ساده طراحی کنید . برای شروع نیازمند آشنایی مقدماتی با زبان پایتون هستید تا درک مسایل برای شما آسان تر باشد . زبان این ویدئوهای انگیسی می باشد و فرمت آن ها نیز FLV است .

 

Design of Computer Programs آموزش طراحي نرم افزار كامپيوتر Design of Computer Programs

محمد بازدید : 123 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Haunted Hotel 4: Charles Dexter Ward – در این بازی فکری ، دوقلوها گم شده اند و شما می بایست با یافتن اشیای مخفی و همچنین حل معماهای بازی ، آن ها را پیدا کنید . تنها نشانه ی باقی مانده از آن ها یک گردنبد و یک آدرس باتلاق است . پس هتل را رها کنید و به دنبال یافتن سرنخ های بیشتر باشید . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای برخی چیزی های اضافه نسبت به نسخه ی معمولی است .

 

Haunted Hotel 4 بازي يافتن اشياي مخفي Haunted Hotel 4: Charles Dexter Ward

محمد بازدید : 121 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

جاوااسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و … در این زبان هم یافت می‌گردند.این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. این ویدئوهای آموزش توسط Tutsplus عرضه شده اند و مبانی حرفه ای جاوا اسکریپت را به شما آموزش می دهند که مدت زمان آن ها بیش از ۳ ساعت است .

Advanced JavaScript Fundamentals آموزش مباني حرفه‌اي جاوا اسكريپت Advanced JavaScript Fundamentals

فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 777
  • بازدید سال : 8,160
  • بازدید کلی : 204,256
  • تبلیغات متنی