loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
حسن بازدید : 100 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – David Attenborough's Africa Kalahari (2012) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Africa Kalahari دانلود مستند کالاهاری David Attenboroughs Africa Kalahari

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa Kalahari

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم : ۵۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :یک بار دیگر با مستندی در زمینه حیات وحش ساخته ی یکی برجسته ترین مستند سازان دنیا یعنی David Attenborough در خدمت شما هستیم.در این مستند همان گونه که از نام آن پیداست به کالاهاری خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، در واقع با مهارت ها و تکنیک های بقای این جانوران در بیابان های کالاهاری آشنا خواهیم شد.کالاهاری بیابانی نیمه‌خشک با زمین‌های شنزار در جنوب قاره آفریقا است که ۹۰۰ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و جانوران آن بیشتر از شیر، کفتار، انواع غزال، میرکات و انتر تشکیل شده‌اند.در آنجا هیچ رود یا دریاچه دائمی وجود ندارد.البته پس از باران، پهنه‌های بزرگی از چراگاه‌های خوب پدید می‌آید و جانوران و گیاهان گوناگونی می‌توانند در آن زندگی کنند و به این خاطر بخش‌های بزرگی از کالاهاری را نمی‌توان به مفهوم واقعی کلمه، صحرا دانست.زمین‌شناسان دریافته‌اند که کالاهاری با عمر سه و نیم میلیارد سال، یکی از کهن‌ترین بخش‌های پوسته زمین است….

 

 

 

 

caution دانلود مستند کالاهاری David Attenboroughs Africa Kalahari توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود مستند کالاهاری David Attenboroughs Africa Kalahari پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود مستند کالاهاری David Attenboroughs Africa Kalahari لینک های دانلود :  Rodfile    Direct Link

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 764
  • بازدید سال : 8,147
  • بازدید کلی : 204,243
  • تبلیغات متنی