loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
حسن بازدید : 101 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – David Attenborough's Africa Kalahari (2012) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Africa Kalahari دانلود مستند کالاهاری David Attenboroughs Africa Kalahari

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa Kalahari

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم : ۵۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :یک بار دیگر با مستندی در زمینه حیات وحش ساخته ی یکی برجسته ترین مستند سازان دنیا یعنی David Attenborough در خدمت شما هستیم.در این مستند همان گونه که از نام آن پیداست به کالاهاری خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، در واقع با مهارت ها و تکنیک های بقای این جانوران در بیابان های کالاهاری آشنا خواهیم شد.کالاهاری بیابانی نیمه‌خشک با زمین‌های شنزار در جنوب قاره آفریقا است که ۹۰۰ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و جانوران آن بیشتر از شیر، کفتار، انواع غزال، میرکات و انتر تشکیل شده‌اند.در آنجا هیچ رود یا دریاچه دائمی وجود ندارد.البته پس از باران، پهنه‌های بزرگی از چراگاه‌های خوب پدید می‌آید و جانوران و گیاهان گوناگونی می‌توانند در آن زندگی کنند و به این خاطر بخش‌های بزرگی از کالاهاری را نمی‌توان به مفهوم واقعی کلمه، صحرا دانست.زمین‌شناسان دریافته‌اند که کالاهاری با عمر سه و نیم میلیارد سال، یکی از کهن‌ترین بخش‌های پوسته زمین است….

 

 

محمد بازدید : 87 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – Space Dive (2012) HDTV x264-FTP

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Space dive دانلود مستند پرش از لبه ی فضا Space Dive

نام مستند : BBC – Space Dive

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم : ۵۷۳ مگابایت

کیفیت : HDTV x264

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : فلیکس باومگارتنر اتریشی در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ طی پروژه‌ای به نام ردبول استراتوس با کپسولی متصل به یک بالون هلیمی، بر فراز شهر رازول ایالت نیومکزیکو در ایالات متحده ی آمریکا پس از چندین سال برنامه‌ریزی، آزمون‌ها و آزمایش‌های متعدد و صرف چندین میلیون‌ دلار هزینه ویک بار لغو برنامه سرانجام پرش شگفت‌انگیز خود را انجام داد و از ارتفاع ۳۹٬۰۴۵ متری زمین در دمای ۵۶- درجه به سوی زمین پرید. در این سقوط آزاد که حدود ۴ دقیقه و ۱۹ ثانیه زمان گرفت، فلیکس به سرعتی معادل ۱۳۴۲ کیلومتر در ساعت رسید و پس از باز شدن چتر، با زمانی معادل ۹ دقیقه در صحرای شرقی نیومکزیکو فرود آمد و این رکورد تاریخی را ثبت کرد.پرش بامگارتنر رویدادی هیجان انگیز و نفس گیر بود. این رویداد نفس را حتی در سینه کسانی که از طرق مختلف و به مدد فناوری هایی که برای پوشش تلوزیونی این پرش در نظر گرفته شده بود نظاره می کردند، حبس می کرد. آنچه بر خود او و تیمی که چندین سال را صرف آماده سازی این پرش کرده بودند، در آن چند دقیقه گذشت شاید برای هیچ کسی قابل تجربه نباشد.او برای اینکه بتواند پرشش را با موفقیت انجام دهد نه تنها باید به تیم بزرگی از مهندسان، دانشمندان و طراحان تکیه می کرد که باید به تجربه طولانی خود و مهارتهای بی نظیرش متکی می بود. شاید اگر همه امکاناتی که در خدمت پرش او قرار گرفت در اختیار داوطلبان دیگر نیز قرار می گرفت باز هم تعداد کسانی که می توانستند از عهده چنین پرشی بربیایند از تعداد انگشتان دو دست فراتر نمی رفت.در این مستند به پشت صحنه ی این رویداد شگفت انگیز برویم و از نزدیک شکسته شدن دیوار صوتی و آنچه واقعا اتفاق افتاد را لمس کنیم….

محمد بازدید : 86 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

Flushed Away (2006) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Flushed.Away دانلود دوبله فارسی انیمیشن برآب رفته Flushed Away 2006

 

نام انیمیشن: Flushed Away – برآب رفته

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان : رودی یک موش خوشتیپ و دست‌پاچلفتی است که زمانی که می‌خواهد از دوست خپل و مزاحمش خلاص شود، در توالت می‌افتد و دوستش سیفون را روی او می‌کشد.او وارد فاضلاب می‌شود و متوجه می‌شود افسانه شهر موش‌ها واقعیت دارد و شهری مانند شهر انسان‌ها در فاضلاب بنا شده و موش‌ها مانند انسان‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند…

 

 

محمد بازدید : 59 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 2012 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

 زیرنویس فارسی قسمت ۲۶ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

| اتمام فصل دوم به طور کامل |

 

The Avengers Earths Mightiest Heroes 2 دانلود فصل دوم انیمیشن The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes

 

نام انیمیشن : The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 – قسمت های ۱ تا ۲۵

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا

 

خلاصه داستان : تیم دانلودها افتخار دارد فصل دوم انیمیشن فوق العاده جذاب The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes را با زیرنویس فارسی اختصاصی دانلودها در اختیار شما عزیزان قرار دهد .  در فصل یک ، بعد از فرار تعدادی از ابر شرور ها آیرون من به همراه ثور ، هالک و … تشکیل گروهی دادند به نام انتقام جویان تا ابر شرور ها را به زندان بیاندازند . به تیم انتقام جویان در طول فصل اعضای جدیدی مانند هاکای ، و کاپیتان آمریکا هم اضافه شدند . کاپیتان آمریکایی که آینده ای نا معلوم در فصل دوم در انتظار اوست . در فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی بود ، نا پدید شدن نیک فیوری ، آینده نا معلوم کاپیتان آمریکا ، وضعیت ثور ،  مشکلات شرورانه لوکی و … از جمله حوادثی هستند که انتظار شما را در فصل دوم خواهند کشید . گروه دانلودها پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را در فصل دوم از دست ندهید .

 

 

محمد بازدید : 54 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Ben 10: Omniverse (2012) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت ۱۱ در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Ben 10 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

 

ژانر : انیمیشن ،   ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : -

زیرنویس فارسی : دارد ، بزودی اختصاصی دانلودها 

IMDB ، Wikipedia

در مورد انیمیشن : این بار در سایت دانلودها افتخار داریم با یکی از پر طرفدار ترین انیمیشن های دنیا در خدمت شما عزیزان باشیم . سری جدید انیمیشن Ben 10 . همان طور که می دانید این انیمیشن دارای نسخه های زیادی است . تصمیم گرفتیم این بار از دانلودها همزمان با پخش جهانی سری جدید که ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد در خدت شما عزیزان باشیم . این انیمیشن ساخت شبکه بسیار معروف cartoonnetwork است . البته لازم به ذکر است فعلا تنها قسمت اول این انیمیشن پخش شده از سوی شبکه ، شروع پخش رسمی این انیمیشن از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲ می باشد که حتما در دانلودها با زیرنویس فارسی قرار خواهیم داد . سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را از دست ندهید .

 

 

محمد بازدید : 62 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

یک فیلم آموزشی بسیار کارآمد برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم.ادوبی پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است.پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.این نرم افزاردر درجه ی نخست یک دستگاه برش است که بیشتر به منظور ترکیب و ویرایش ویدیو کلیپ ها و فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.یک فیلم آموزشی دیگر به منظور استفاده ی بهتر از این نرم افزار فوق العاده که محصول شرکت Video2Brain است برایتان آماده کرده ایم.ماکسیم جاگو یکی از برجسته ترین تدوین گران فیلم های ویدیویی مجموعه ای کامل از تکنیک های کاربردی این برنامه را به شما نشان می دهد.شما می آموزید چگونه به تصحیح رنگ فایل های تصویری خود بپردازید.همچنین تکنیک های مربوط به حرکت آهسته یا Slow Motion ، تثبیت تصویر لرزان یک فیلم و بسیاری از مهارت های اصلی به منظور ایجاد جلوه های ویژه را به شما خواهد آموخت.در ادامه یاد می گیرید چگونه فیلم های ویرایش شده خود را یکپارچه کنید و یا در آن افکت های مختلف ایجاد کنید و….

 

Premiere Pro فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop

 

محمد بازدید : 50 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Van Gogh – Brush with Genius (2009) BluRay 720p x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Vam Gogh دانلود مستند ونسان ون گوک Van Gogh   Brush with Genius

نام مستند : Van Gogh – Brush with Genius

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۳۹ دقیقه

حجم : ۵۶۹ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Van Gogh – Brush with Genius عنوان یک مستند بسیار زیباست که به بررسی زندگی و آثار یکی از مشهورترین نقاشان جهان می پردازد.اگر در قلب نقاشی های زیبای ونسان ون گوک غوطه ور شویم و زندگی پر فراز و نشیب وی را مرور کنیم پی به جادوی او با رنگ ها و روش ویژه و منحصر به فردش در دنیای نقاشی خواهیم برد.در این مستند می پردازیم به بررسی زندگی ون گوک از ۲۷ سالگی اش که در واقع آغاز فعالیت‌های جدی او به عنوان طراح و نقاش است تا سن ۳۷ سالگی او که درگذشت.جالب این جاست که ون گوک تمام آثار خویش را در ۱۰ سال پایانی عمرش آفرید که شامل بیش از ۹۰۰ نقاشی، بیش از ۱۱۰۰ طراحی و ۱۰ چاپ می‌باشد.اگرچه او در زمان حیاتش در گمنامی به سر می‌برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو یعنی تاکستان سرخ را فروخت، اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان جهان شناخته می‌شود.در این مستند همچنین برخی از آثار ون گوک که دارای شهرت جهانی هستند مانند مزرعه ذرت با سروها ، شب پرستاره و… معرفی می گردد…

محمد بازدید : 66 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

BBC – Andrew Marr's History Of The World Survival (2012) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

History of the World قسمت اول مستند تاریخ جهان Andrew Marrs History Of The World Survival

نام مستند : Andrew Marr's History Of The World Survival

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم : ۴۴۴ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : History Of The World – مستندی تاریخی و بسیار زیبا ساخته اندرو مار یکی از مجریان و کارکنان شبکه بی بی سی است که به تاریخ بشریت در ۷۰ هزار سال گذشته نگاهی عمیق خواهد داشت.تاریخ جهان حافظه ثبت شده انسان هوشمند در سراسر جهان است. تاریخ انسان باستان با اختراع خط آغاز می‌شود. اختراعی که به صورت مستقل از یکدیگر، در بسیاری از نقاط زمین رخ داد و امکان ثبت و انتقال خاطرات و تجربیات بشری را فراهم ساخت تا زمینه ساز رشد دانش شود. با این حال درک بهتر تاریخ بشری، نیازمند مراجعه به دوران ماقبل تاریخ است.تاریخ بشر توسط یک رشته پیوسته و تدریجی از اکتشافات، نوآوری‌ها و اختراع‌ها مشخص شده‌است. همچنین این تاریخ گاه شامل جهش‌ها و انقلاب‌هایی است که دوره‌های جدیدی در تاریخ بشری ایجاد کرده‌اند. اندرو مار با استفاده از بازسازی های دراماتیک خود از صحنه های زندگی انسان ها در هزاران سال گذشته و استفاده از تصاویر گرافیکی رایانه ای شما را هرچه بیشتر با فضای زندگی اجداد آدمی آشنا می سازد. در خلال قسمت های مختلف این مجموعه مسائلی را خواهید دید که هرگز برایتان مطرح نشده است.تماشای این مستند زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم…

 

 

محمد بازدید : 181 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Ireland Vs Croatia 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Ireland دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ ایرلند – کرواسی

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های ایرلند و کرواسی را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 197 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Spain​ Vs Italy 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Spain دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ اسپانیا – ایتالیا

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های اسپانیا و ایتالیا را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 182 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Netherlands Vs Denmark 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Denmark دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ هلند – دانمارک

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های هلند و دانمارک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 187 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Germany vs Portugal 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Germany دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ آلمان – پرتغال

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های آلمان و پرتغال را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

محمد بازدید : 203 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Uefa Euro 2012 Russia vs Czech Republic 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

euro 2012 logo Russian دانلود بازی های جام ملت های اروپا 2012 روسیه   چک

 

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های روسیه و جمهوری چک را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید . 

 

محمد بازدید : 240 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – Japan's Wild Secrets (2012) HDTV XviD MP4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Japans Wild Secrets مستند رازهاي حيات وحش ژاپن Japans Wild Secrets 2012

 

نام مستند : National Geographic – Japan's Wild Secrets

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۵۸۷ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : ژاپن ، کشوری پیشرفته با آسمان خراش های سربه فلک کشیده که به آخرین تکنولوژزی های روز تجهیز می باشد . این کشور با فوران های آتشفشانی به وجود آمده است که دارای ۶۸۵۲ جزیره منحصر به فرد نیز می باشد . از نظر زیست محیطی محل زندگی انواع میمون ها ، خرس های قهوه ای ، راگون و بسیاری دیگر از موجودات می باشد که با این مستند به طبیعت ژاپن سفر خواهید کرد …

 

محمد بازدید : 650 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

این ویدئوها دوره ی آموزشی آنلاین شرکت udacity می باشند که توسط Peter Norvig (مدیر بخش پژوهش گوگل و یک معلم در زمینه هوش مصنوعی و برنامه نویسی در Lisp ) به شما آموزش داده می شود تا چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی Python برای کامپیوتر برنامه های پیچیده و یا ساده طراحی کنید . برای شروع نیازمند آشنایی مقدماتی با زبان پایتون هستید تا درک مسایل برای شما آسان تر باشد . زبان این ویدئوهای انگیسی می باشد و فرمت آن ها نیز FLV است .

 

Design of Computer Programs آموزش طراحي نرم افزار كامپيوتر Design of Computer Programs

محمد بازدید : 121 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

جاوااسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و … در این زبان هم یافت می‌گردند.این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. این ویدئوهای آموزش توسط Tutsplus عرضه شده اند و مبانی حرفه ای جاوا اسکریپت را به شما آموزش می دهند که مدت زمان آن ها بیش از ۳ ساعت است .

Advanced JavaScript Fundamentals آموزش مباني حرفه‌اي جاوا اسكريپت Advanced JavaScript Fundamentals

محمد بازدید : 127 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Barnyard HDTVRip 720p (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

BY دانلود دوبله فارسي انيميشن رئيس مزرعه 1   Barnyard 2006

نام انیمیشن: Barnyard – رئیس مزرعه ۱

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم: ۵۹۵ مگابایت

کیفیت: HD 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: اوتیس و دوستانش در حالی که در حال خوش گذرانی و تفریح بودند ، شغال ها به مرغدونی حمله می کنند ولی بن (پدر اوتیس) از مرغ ها دفاع می کند او آن ها را فراری می دهد ولی خودش نیز از بین می رود و اوتیس جای پدرش رئیس مزرعه می شود ولی او همچون پدرش نیست تا اینکه دوباره شغال ها حمله می کنند و مرغ ها را می برند و اوتیس تصمیم میگیرد آن ها را نجات دهد و ….

 

ایوب بازدید : 134 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 2012 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

قسمت های ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

 

The Avengers Earths Mightiest Heroes 2 دانلود فصل دوم انیمیشن The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes

 

نام انیمیشن : The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 – قسمت های ۱ تا ۴

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : بزودی ، اختصاصی دانلودها

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا

 

خلاصه داستان : تیم دانلودها افتخار دارد فصل دوم انیمیشن فوق العاده جذاب The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes را با زیرنویس فارسی اختصاصی دانلودها در اختیار شما عزیزان قرار دهد .  در فصل یک ، بعد از فرار تعدادی از ابر شرور ها آیرون من به همراه ثور ، هالک و … تشکیل گروهی دادند به نام انتقام جویان تا ابر شرور ها را به زندان بیاندازند . به تیم انتقام جویان در طول فصل اعضای جدیدی مانند هاکای ، و کاپیتان آمریکا هم اضافه شدند . کاپیتان آمریکایی که آینده ای نا معلوم در فصل دوم در انتظار اوست . در فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی بود ، نا پدید شدن نیک فیوری ، آینده نا معلوم کاپیتان آمریکا ، وضعیت ثور ،  مشکلات شرورانه لوکی و … از جمله حوادثی هستند که انتظار شما را در فصل دوم خواهند کشید . گروه دانلودها پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را در فصل دوم از دست ندهید .

 

ایوب بازدید : 129 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth's Mightiest Heroes 2010 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

فصل اول به طور کامل با زیرنویس فارسی تمامی قسمت ها به اتمام رسید

زیرنویس فارسی قسمت های 25 و ۲۶ قرار گرفت

| پایان فصل اول |

The Avengers Earths Mightiest Heroes دانلود انیمیشن سریالی The Avengers: Earths Mightiest Heroes

 

نام انیمیشن : The Avengers: Earth's Mightiest Heroes – قسمت های ۱ تا ۲۶

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۰-۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۲ فصل

وضعیت : فصل اول به  طور کامل پخش شده ، فصل دوم انتظار برای پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

تیم دانلودها افتخار دارد تا چهارمین انیمیشن سریالی را این بار از کمپانی بزرگ Marvel به پارسی زبانان عزیز تقدیم نماید . این انیمیشن با نام The Avengers: Earth's Mightiest Heroes در دو فصل تهیه شده که فصل اول آن از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ پخش شده است . فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۲ پخش خواهد شد . که  بعد از اتمام فصل اول و شروع فصل دوم ، فصل دوم را نیز در سایت قرار خواهیم داد در خلاصه این داستان آمده است که ؛ بعد از فرار ۷۴ تن از خائنان از زندان تیمی از قدرتمند ترین ابر قهرمانان ، شامل Iron man ، هالک ، و … ماموریت یافتند تا این زندانیان را دستگیر کنند . زندانیانی که تهدیدی بزرگ برای زمین می باشند . اگر به ابر قهرمانان علاقه دارید سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن سریالی را از دست ندهید .

 

ایوب بازدید : 133 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Superman vs The Elite DVDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

superman vs the elite cover small دانلود انیمیشن Superman vs The Elite 2012

 

نام انیمیشن: Superman vs The Elite – سوپرمن در برابر نخبگان

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۴ دقیقه

حجم: ۲۹۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مرد نقره ای خود را در برابر یک تیم گستاخی از ابرقهرمانان می یابد که به تحقیر و کوچک نمایی ایده های او می پردازند. او به نبرد با آنان می پردازد و …

 

ایوب بازدید : 147 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Dragon Age: Dawn of the Seeker BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

dawn of the seeker cover small دانلود انیمیشن Dragon Age: Dawn of the Seeker 2012

 

نام انیمیشن: Dragon Age: Dawn of the Seeker – عصر اژدها: سحرگاه جستجوگر

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۵۸۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پسری انیمیشن پر سر و صدای عصر اژدها: سحرگاه جستجوگر که در سال ۲۰۱۲ تولید شده است ، ب اساس بازی کامپیوتری با همین نام که جوایز های متعددی را از آن خود کرده است ساخته شده. در این انیمیشن کاساندرا که یک شمشیرباز کشنده و حرفه ای می باشد ، به نبردی با شوالیه ها می پردازد تا از اساس مذهب خود و رهبر دینی خود محافظه کند و …

 

ایوب بازدید : 142 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

 

The Jungle Bunch: The Movie BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

the jungle bunch the movie cover small دانلود انیمیشن The Jungle Bunch: The Movie 2012

 

نام انیمیشن: The Jungle Bunch: The Movie – دوستان جنگلی

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم: ۳۶۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: “دوستان جنگلی” افسانه ی زندگی موریس است ، پنگوئنی که در جنگل پرورش یافته بود و خیال میکرد ببر است! زمانی که دو پنگوئن از سرزمین مادری اش ،قطب جنوب، به جستجوی “ببر بزرگ مبارز” برای حمایت از گروهشان در برابر حمله گرازماهی ها آمدند، موریس تیمی از دوستان جنگلی نخاله اش(ناهماهنگش) جمع کرد تا از وقوع حادثه جلوگیری کند. شخصیت های کتاب “گروه جنگل” برنده جایزه بهترین بازیگر و پرفروشترین کتاب کودکان مجله ی نیویورک تایمز نوشته جان لیتهو شخصیت هایی شاد و بیاد ماندنی هستند و …

 

ایوب بازدید : 149 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

 

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۲ که در بین مردم با نام E3 2012 معروف می باشد ، نام ۱۶امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۴ الی ۷ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم کمپانی Nintendo با دو کیفیت متفاوت به پست اضافه شد|

 

E3 2012 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2012 با نام E3 2012

 

ایوب بازدید : 121 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

Young Justice Season 2 2012 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 زیرنویس فارسی قسمت ششم در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Young Justice 2 دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012

 

 

نام انیمیشن : Young Justice Season 2 ، عدالت جویان جوان فصل دوم – قسمت های ۱ تا ۶ 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

تعداد فصل : ۲ فصل

مدت زمان : ۲۲ دقیقه

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : در حال ترجمه …

IMDB

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند .

 

ایوب بازدید : 118 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۲ که در بین مردم با نام E3 2012 معروف می باشد ، نام ۱۶امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۴ الی ۷ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم شب اول با کیفیت معمولی با حجم کلی ۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

E3 2012 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2012 با نام E3 2012

 

ایوب بازدید : 108 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth's Mightiest Heroes 2010 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

قسمت های ۲۵ ، ۲۶ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

| پایان فصل اول |

The Avengers Earths Mightiest Heroes دانلود انیمیشن سریالی The Avengers: Earths Mightiest Heroes

 

نام انیمیشن : The Avengers: Earth's Mightiest Heroes – قسمت های ۱ تا ۲۶

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۰-۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۲ فصل

وضعیت : فصل اول به  طور کامل پخش شده ، فصل دوم انتظار برای پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

تیم دانلودها افتخار دارد تا چهارمین انیمیشن سریالی را این بار از کمپانی بزرگ Marvel به پارسی زبانان عزیز تقدیم نماید . این انیمیشن با نام The Avengers: Earth's Mightiest Heroes در دو فصل تهیه شده که فصل اول آن از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ پخش شده است . فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۲ پخش خواهد شد . که  بعد از اتمام فصل اول و شروع فصل دوم ، فصل دوم را نیز در سایت قرار خواهیم داد در خلاصه این داستان آمده است که ؛ بعد از فرار ۷۴ تن از خائنان از زندان تیمی از قدرتمند ترین ابر قهرمانان ، شامل Iron man ، هالک ، و … ماموریت یافتند تا این زندانیان را دستگیر کنند . زندانیانی که تهدیدی بزرگ برای زمین می باشند . اگر به ابر قهرمانان علاقه دارید سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن سریالی را از دست ندهید .

 

ایوب بازدید : 123 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Ultimate Spider-man HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی قسمت هشتم به پست افزوده شد|

|قسمت نهم به پست اضافه شد|

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود سریال کارتونی Ultimate Spider man 2011

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۲×9 دقیقه

حجم: ۱۳۹×9 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و …

 

ایوب بازدید : 125 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Ratatouille BDRip 720p (2007) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Ratatouille دانلود دوبله فارسي انيميشن موش سرآشپز Ratatouille 2007

نام انیمیشن: Ratatouille – موش سرآشپز

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۷

مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم: ۷۶۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: موشی با استعداد به نام رمی به آشپزی علاقه‌ی بسیاری دارد و در این کار نیز ماهر است ولی به دلیل موش بودن قادر به نشان دادن استعداد خود نیست . طی اتفاقاتی او با پسری جوان آشنا می شود که به استعداد او پی می برد و آن ها تصمیم می گیرند تا باهم آشپزی کنند تا اینکه متوجه می شوند که آلفردو لینگوینی پسر صاحب رستورانی است که در آن کار می کنند و سرآشپز معروف پاریس یعنی آگوسته گوستو دیگر زنده نیست و تمام میراثش به پسرش می رسد ولی در این بین سرآشپز اصلی رستوران نمی خواهد لینگوینی به حقش برسد …

 

ایوب بازدید : 131 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth's Mightiest Heroes 2010 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

قسمت های 19 ، ۲۰ ، ۲۱ ، ۲۲ ، ۲۳ ، ۲۴ با زیرنویس فارسی در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۲۳ قرار گرفت

The Avengers Earths Mightiest Heroes دانلود انیمیشن سریالی The Avengers: Earths Mightiest Heroes

 

نام انیمیشن : The Avengers: Earth's Mightiest Heroes – قسمت های ۱ تا ۲۴

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۰-۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۲ فصل

وضعیت : فصل اول به  طور کامل پخش شده ، فصل دوم انتظار برای پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

تیم دانلودها افتخار دارد تا چهارمین انیمیشن سریالی را این بار از کمپانی بزرگ Marvel به پارسی زبانان عزیز تقدیم نماید . این انیمیشن با نام The Avengers: Earth's Mightiest Heroes در دو فصل تهیه شده که فصل اول آن از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ پخش شده است . فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۲ پخش خواهد شد . که  بعد از اتمام فصل اول و شروع فصل دوم ، فصل دوم را نیز در سایت قرار خواهیم داد در خلاصه این داستان آمده است که ؛ بعد از فرار ۷۴ تن از خائنان از زندان تیمی از قدرتمند ترین ابر قهرمانان ، شامل Iron man ، هالک ، و … ماموریت یافتند تا این زندانیان را دستگیر کنند . زندانیانی که تهدیدی بزرگ برای زمین می باشند . اگر به ابر قهرمانان علاقه دارید سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن سریالی را از دست ندهید .

 

ایوب بازدید : 108 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Avatar : The Legend of Korra 2012 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش و لینک مستقیم

 قسمت  در ادامه همین مطلب قرار گرفت


The Legend of Korra دانلود انیمیشن سریالی Avatar : The Legend of Korra 2012

 

 

نام انیمیشن : Avatar : The Legend of Korra – قسمت های ۱ تا ۸

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

وضعیت : توقف پخش به مدت یک هفته از سوی شبکه 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ….

زیرنویس فارسی : دارد ( ترجمه شده توسط تیم تی وی شو )

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : محوریت داستان این انیمیشن با توجه به انیمیشن Avatar: The Last Airbender می باشد . در سال ۲۰۰۵ مایکل دانته دی‌مارتینو سریالی انیمیشن ساخت با عنوان Avatar:The Last Airbender که با داستانی زیبا در ۳ فصل روایت شد و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید. داستان سریال در دنیایی میگذشت که جهان به ۴ بخش تقسیم شده بود: قبایل آب، سرزمین خاک، معابد باد و کشور آتش. هر کدام از این ۴ ملت توانایی کنترل یکی از عناصر(آّب، خاک، باد و آتش) را داشتند که ریشه در هنرهای رزمی و فرهنگ همان ملت داشت، عده‌ای هم توانایی کنترل هیچکدام از عناصر را نداشتند و تنها یک نفر بود که توانایی کنترل هر ۴ عنصر را داشت که به نام آواتار شناخته م یشد .  آواتار به ترتیب از میان ملتهای مختلف برگزیده می شد و وظیفه حفظ صلح و توازن را در دنیا برعهده داشت و پس از مرگش آواتاری دیگر ، از ملتی دیگر جان می گرفت. در طی سریال، آواتار انگ به کمک دوستانش، به جنگی ۱۰۰ ساله خاتمه دادند و کشور آتش را(که به سایر ملتها حمله کرده بودند) عقب راندند و صلح را به جهان برگردا ندند. حال ۷۰ سال از آن زمان می گذرد . آواتار آنگ مرده است . حال به مانند گردش فصول ، گردش آواتار ها از سر گرفته شده است . فرزند آنگ ، آوتار کورا برای برگرداندن صلح و توازن با دنیا با مشکلات زیادی رو به رو است  که …

 

ایوب بازدید : 118 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

Young Justice Season 2 2012 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 قسمت ششم در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Young Justice 2 دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012

 

 

نام انیمیشن : Young Justice Season 2 ، عدالت جویان جوان فصل دوم – قسمت های ۱ تا ۶ 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

تعداد فصل : ۲ فصل

مدت زمان : ۲۲ دقیقه

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : در حال ترجمه …

IMDB

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند .

 

ایوب بازدید : 149 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

Thundercats 2011 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی سایت دانلود ها

 قسمت  بیست و چهارم  در  ادامه همین مطلب قرار گرفت


Thundercats 2011 دانلود انیمیشن گربه های برق آسا   Thundercats 2011

 

نام انیمیشن : Thundercats ، گربه های برق آسا – قسمت های ۱ تا ۲۴

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای

سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

وضعیت : در حال  پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۳ / ۱۰ 

زیرنویس  فارسی : زیرنویس فارسی اختصاصی تیم ترجمه دانلودها

خلاصه داستان : Thundercats یا گربه های برق آسا ، نام سریالی انیمیشنی است که در ۱۲ قسمت ساخته شده و از تاریخ ۷ مرداد پخش آن شروع شد و سایت دانلودها همزمان با پخش آن ، این انیمیشن را در سایت قرار خواهد داد . در خلاصه داستان این انیمیشن فوق العاده جذاب آمده است : روز های صلح و کامیابی بر روی " زمین سوم " بود ، در دورانی که یک امپراطوری مافوق امپراطوری های دیگر بود و با عدالت و چنگال های برنده فرمانروایی می کرد . اگرچه پیشگویی های نوشته شده در کتاب نادیده گرفته می شدند ، فاجعه ای بزرگ در راه بود . نوشته شده بود که او با آتش متولد خواهد شد ، پادشاهی که مردمش را در برابر ارواح باستانی خبیث به سوی پیروزی هدایت می کند و …
تیم دانلود ها این انیمیشن بسیار جذاب را به شما پیشنهاد می کند
ایوب بازدید : 128 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

در این فیلم های آموزشی که توسط شرکت Pluralsight-training آماده شده اند ، به شما آموزش داده می شود تا چگونه باگ های سایت خود را پیدا کنید و آن ها را رفع کنید . مهم ترین عامل هک شدن وجود باگ در سایت می باشد که این باگ ها یا حفره ها توسط هکرها شناسایی می شوند و سپس مورد سواستفاده قرار می گیرند . برای داشتن وب سایتی امن و مطمئن ، حل باگ های آن ضروری می باشد که محبث اصلی این ویدئوها همین موضوع می باشد . زبان این فیلم ها انگلیسی است .

 

Debugging the Web آموزش ديباگ كردن سايت Debugging the Web 2012

 

ایوب بازدید : 123 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

National Geographic – The Pack Lions (2012) HDTV XviD Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Dino Death Trap دانلود مستند Dino Death Trap 2012

 

نام مستند : National Geographic – Dino Death Trap – نشنال جئوگرافیک – تله مرگ دینو

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

حجم : ۴۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : دانشمندان با استفاده از فسیل های یافت شده در صحرای گبی در غرب چین ، به دنبال کشف دلیل مرگ دایناسورهای Dino هستند . موجوداتی که در ۱۶۰ میلیون سال پیش زندگی می کردند و هم اکنون دانشمندان فسیل هایی به صورت یک قبرستان از آن ها یافت کرده اند …

ایوب بازدید : 131 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

Green Lantern: The Animated 2011 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش
  زیرنویس فارسی قسمت سیزدهم در ادامه همین مطلب قرار گرفت 
 | پایان فصل اول |

Green Lantern The Animated دانلود انیمیشن فانوس سبز   Green Lantern : The Animated
 
نام انیمیشن : فانوس سبز – Green Lantern: The Animated ، قسمت های ۱ تا ۱۳
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
وضعیت : پایان فصل اول  
مدت زمان : ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت
کیفیت : HDTVRip
امتیاز : ۸٫۸/ ۱۰ 
زیرنویس  فارسی :  دارد
 
خلاصه داستان : Green Lantern : The Animated نام سریالی انیمیشنی و بسیار جذاب است که این بار در سایت دانلود ها برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این انیمیشن سریالی از تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۰ آغاز شده و سایت دانلود ها افتخار دارد تا با پخش هفتگی این انیمیشن در آمریکا و کانادا ، آن را برای کاربران خویش ارائه دهد ، البته ادامه قسمت های این انیمیشن از بهار ۲۰۱۲ پخش خواهد. داستان این انیمیشن که برگرفته شده از فیلمی سینمایی با همین نام است درباره فردی به نام هال اردن می باشد . که قرار است با گروهی موسوم به فانوس سبز که به نبرد با اهریمن بپردازد .  داستان این سریال بسیار جذاب و هیجان انگیز است و از نظر گرافیکی کیفیت بسیار خوبی دارد . سایت دانلودها به شما کاربران عزیز این سریال را پیشنهاد می نماید.
 
ایوب بازدید : 115 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Over The Hedge BDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

over the hedge cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن آن سوی پرچین   Over The Hedge 2006

 

نام انیمیشن: Over The Hedge – آنسوی پرچین

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: ۵۶۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: راکون زیرک فیلم نامه از چرت خود در کنار لاک پشت بیدار می شود و ناگهان هردو متوجه می شوند که خانه آنها توسط انسانها گرفته شده و اکنون خانه شان در میان منطقه انسانسهاست . حال آنها ماجراهای جالبی را پیش روی خود دارند و چندان هم از این ماجرا نگران نیستند ! و …

 

ایوب بازدید : 122 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

The Two Million Year Old Boy دانلود مستند National Geographic   The Two Million Year Old Boy 2012

نام مستند:  National Geographic – The Two-Million Year Old Boy 2012 – پسر دو میلیون ساله

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۶۸۰ مگابایت
کیفیت: PDTV XviD

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : دانشمندان می گویند کشف اسکلت یک زن و یک پسر یکی یکی از مهمترین کشف های دوران اخیز می باشد.به گفته محققان این اسکلت ها که یکی موبوط به پسر بچه ی نوجوان و یک زن میان سال است ،زمانی که بخاطر خشک سالی احتمالا به دنبال آب بوده اند ، در یکی از دشت های آفریقا گرفتار شده و مدتی بعد گرفتار سیل شده و….

 

محمد بازدید : 132 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Wild Man Vs Monster Amazon Terror دانلود مستند Wild Man Vs Monster Amazon Terror 2012

 

نام مستند:  Wild Man Vs Monster Amazon Terror 2012 – مرد وحشی در مقابل غول وحشت آمازون

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۴۶۰ مگابایت
کیفیت: HDTV x264

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : در این مستند زیبا و جدید از National Geographic به بررسی هیولای وحشتناک و ترسناک در جنگل های آمازون می پردازد.این هیولا که یک غول هشت پای وحشی است که در روستا های محلی آمازون یافت می شود.در این مستند به دنبال این موجودات رافته و آنها را مورد تحقیق قرار می دهد…

 

محمد بازدید : 107 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Young Justice Season 2 2012 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 زیرنویس فارسی قسمت پنجم در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Young Justice 2 دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012

 

 

نام انیمیشن : Young Justice Season 2 ، عدالت جویان جوان فصل دوم – قسمت های ۱ تا ۵ 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

تعداد فصل : ۲ فصل

مدت زمان : ۲۲ دقیقه

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : در حال ترجمه …

IMDB

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند .

 

محمد بازدید : 118 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Thundercats 2011 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی سایت دانلود ها

 زیرنویس فارسی قسمت بیست و سوم در  ادامه همین مطلب قرار گرفت


Thundercats 2011 دانلود انیمیشن گربه های برق آسا   Thundercats 2011

 

نام انیمیشن : Thundercats ، گربه های برق آسا – قسمت های ۱ تا ۲۳

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای

سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

وضعیت : در حال  پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۳ / ۱۰ 

زیرنویس  فارسی : زیرنویس فارسی اختصاصی تیم ترجمه دانلودها

خلاصه داستان : Thundercats یا گربه های برق آسا ، نام سریالی انیمیشنی است که در ۱۲ قسمت ساخته شده و از تاریخ ۷ مرداد پخش آن شروع شد و سایت دانلودها همزمان با پخش آن ، این انیمیشن را در سایت قرار خواهد داد . در خلاصه داستان این انیمیشن فوق العاده جذاب آمده است : روز های صلح و کامیابی بر روی " زمین سوم " بود ، در دورانی که یک امپراطوری مافوق امپراطوری های دیگر بود و با عدالت و چنگال های برنده فرمانروایی می کرد . اگرچه پیشگویی های نوشته شده در کتاب نادیده گرفته می شدند ، فاجعه ای بزرگ در راه بود . نوشته شده بود که او با آتش متولد خواهد شد ، پادشاهی که مردمش را در برابر ارواح باستانی خبیث به سوی پیروزی هدایت می کند و …
تیم دانلود ها این انیمیشن بسیار جذاب را به شما پیشنهاد می کند
فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 8,256
  • بازدید کلی : 204,352
  • تبلیغات متنی