loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
محمد بازدید : 89 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

 

 

محمد بازدید : 79 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

 

payam noor نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

 

 

محمد بازدید : 52 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که تعداد زیادی پنجره و برنامه در ویندوز باز میکنید و با آنها کارهای مختلفی انجام میدهید ، حتما پیش آمده که سردرگم شوید و این موضوع باعث خستگی شما شود. چنین مشکلی برای نرم افزارهای مرورگر وب وجود داشت که با نسل جدید انها و قابلیتی به نام  tabbed browser آنها این مشکل را حل کردند. ولی ویندوز هنوز هم مانند سابق هر فولدر و مسیری و برنامه ای را درون یک پنجره باز میکند. اگر دوست دارید ویندوز شما مانند مرورگرها هر مسیر را درون یک تب باز کند و همانند مرورگها شما یک پنجره واحد داشته باشید با تب های مختلف که هرکدام شامل یک مسیر هستند ، نرم افزار WindowTabs  این کار را برایتان انجام خواهد داد. همانطور که تو مقدمه عرض شد ، این نرم افزار هر مسیر یا فولدر درون ویندوز را ، درون یک تب واحد که دیگر پنجره ها در آن باز هستند ، بازگشایی خواهد کرد. این نرم افزار از اکثر نرم افزارهای ثانویه مانند آفیس نیز پشتیبانی میکند و از این نظر هیچ مشکلی نخواهد بود. مهم ترین کاربر این نرم افزار در قرار دادن پنجره ها درون تب ، مربوط به windows explorer یا به طور ساده همان پنجره هایی است که کاربر از مسیرهای مختلف ویندوز باز میکند. به این ترتیب به سادگی و با فرایند drag and drop پنجره ها درون تب ها قرار میدهید و یک پنجره واحد با تب های مختلف خواهید داشت. به این ترتیب فضا باز خواهد شد و مدیریت پنجره ها آسان تر انجام می شود. 

 

WindowTabs باز کردن هر پنجره در یک تب WindowTabs 2012.12.20

 

 

 

محمد بازدید : 52 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

IObit SmartDefrag نرم افزار قدرتمند و هوشمند برای یکپارچه سازی فضای هارد دیسک می باشد که ممکن است عدم یکپارچه سازی فضای هارد دیسک موجب کاهش سرعت سیستم شود. این نرم افزار بسیار هوشمند می باشد و از همه مهمتر رایگان بوده و نیازی به کرک کردن نخواهد داشت. نرم افزار دارای قابلیتی به نام "install it and forget it" یعنی "نصب کن و فراموش کن" ، این قابلیت تمامی فرایندهای لازم به یکپارچه سازی در زمان های مختلف را خود انجام میدهد و باعث می شود هارد دیسک همیشه در حال یکپارچه سازی باشد و این قابلیت با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز فرایندهایش را انجام خواهد داد و کاربر را از هرگونه صرف وقت برای یکپارچه سازی باز خواهد داشت. البته کاربر میتواند این قابلیت را غیرفعال کرده و خود نسبت انجام فرایندها اقدام کند. این نرم افزار در زمینه انجام دلخواه یکپارچه سازی حتی میتواند یک فایل و فولدر مشخص را نیز یکپارچه سازی نماید. دیگر قابلیت هوشمند این نرم افزار ، قرار دادن فایل های سیستمی ویندوز در محل پرسرعت و محلی است که دسترسی ویندوز به فایل ها راحت تر امکان پذیر باشد ، است. این قابلیت باعث می شود ویندوز سریعتر به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کند و در نتیجه اجرای ویندوز سریعتر باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار رایگان ، انجام فرایند یکپارچه سازی در زمان بوت ویندوز می باشد. شاید تجربه کرده باشید که اگر در زمان اجرای ویندوز به دست یه defragment بزنید ، قسمت هایی از هارد دیسک قابل یکپارچه سازی نیستند ، دلیل آن هم این است که ویندوز در حال استفاده از فایل های آن قسمت است و به همین دلیل مسلما امکان دست کاری آنها نیست. با قابلیت یکپارچه سازی در حالت بوت ، آن فایل ها در حال استفاده نیستند و میتوان گفت در این حالت یکپارچه سازی به صورت ۱۰۰% انجام خواهد شد. یکپارچه سازی این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها بسیار سریعتر و عمیق تر خواهد بود و این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها و مخصوصا هارد دیسک های جدید SSD تمامی نیازها را پوشش خواهد داد.

 

iobit smart defrag یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2.7.0.1165

 

 

محمد بازدید : 109 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.5

ایوب بازدید : 108 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

 

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد  در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.

 

DVD Ranger مدیریت حرفه ای بر DVDها با DVD Ranger 4.2.0.1

 

محمد بازدید : 127 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)

TweakNow PowerPack نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند در ضمینه بهینه سازی و افزایش سرعت و پایداری سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از مجموعه ای از ابزارهای مفید برای بهینه سازی سیستم تشکیل شده است. نرم افزار TweakNow PowerPack دارای امکاناتی مانند پاک سازی فایل های زائد، پاک سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز، مدیریت استارت آپ، حذف نرم افزارها، حذف فایل های تکراری، حذف فایل ها به صورت دائمی و… می باشد. این نرم افزار بسیار کاربردی را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

TweakNow PowerPack مجموعه ابزارهای بهینه سازی سیستم TweakNow PowerPack 2012 4.1.8

 

محمد بازدید : 149 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Real Desktop می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. توسط این برنامه می توانید میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکون ها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. این نرم افزار دسکتاپ ویندوز را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. شما می توانید با آیکن های برنامه هایمختلف دقیقاً مثل اشیای روی میز کارتان برخورد کنید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.

 

Real Desktop سه بعدي كردن دسكتاپ با Real Desktop 1.76 Standard

 

محمد بازدید : 230 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت دانلود ها ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۷۸ یک شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید . ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه کلیک به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

click 378 ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 378 – یک شنبه 31 اردیبهشت ماه ۱۳۹۱

ایوب بازدید : 132 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برنامه Magic DVD Copier یک برنامه همه کاره برای رایت DVD است. Magic DVD Copier با استفاده از ابزارRip می تواند دی وی دی را به VCD ، SVCD ، avi (DviX) ، WMV و یا فرمتهای قابل پخش در آی پاد PSP تبدیل کند . اگر از برنامه Magic DVD Copier استفاده میکنید میتوانید DVD ها را کپی کنید و اکر از ابزار Magic DVD Ripper استفاده میکنید میتوانید فیلمها را بر روی هارد کپی کنید . این نرم افزار کاربردی و قدرتمند را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Magic DVD Copier کپی آسان ویدئوهای DVD با نرم افزار Magic DVD Copier 7.0.0

فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 793
  • بازدید سال : 8,176
  • بازدید کلی : 204,272
  • تبلیغات متنی