loading...
ابر دانلود
اس ام اس رایگان

اولین سامانه پیامک رایگان



 

فروشگاه سایت

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel


 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان



 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
افزایش رتبه گوگل
ParsHit
محمد بازدید : 123 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Haunted Hotel 4: Charles Dexter Ward – در این بازی فکری ، دوقلوها گم شده اند و شما می بایست با یافتن اشیای مخفی و همچنین حل معماهای بازی ، آن ها را پیدا کنید . تنها نشانه ی باقی مانده از آن ها یک گردنبد و یک آدرس باتلاق است . پس هتل را رها کنید و به دنبال یافتن سرنخ های بیشتر باشید . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای برخی چیزی های اضافه نسبت به نسخه ی معمولی است .

 

Haunted Hotel 4 بازي يافتن اشياي مخفي Haunted Hotel 4: Charles Dexter Ward

محمد بازدید : 121 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

جاوااسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و … در این زبان هم یافت می‌گردند.این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. این ویدئوهای آموزش توسط Tutsplus عرضه شده اند و مبانی حرفه ای جاوا اسکریپت را به شما آموزش می دهند که مدت زمان آن ها بیش از ۳ ساعت است .

Advanced JavaScript Fundamentals آموزش مباني حرفه‌اي جاوا اسكريپت Advanced JavaScript Fundamentals

محمد بازدید : 119 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.11 Build 8 Final

محمد بازدید : 108 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Incredible Mixed Wallpapers – والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

 

MWall مجموعه 90 والپيپر متنوع و ميكس شده Incredible Mixed Wallpapers

محمد بازدید : 116 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

AKVIS Magnifier نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تغییر اندازه عکس ها می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا عکس های مورد نظر خود را به اندازه دلخواه تغییر داده ، بدون اینکه از کیفیت آن ها کاسته شود. استفاده از ابزارهای ویرایش عکس مختلف در هنگام تغییر اندازه تصاویر از حد معمولی به حد بیشتر و بزرگتر از اندازه اصلی همیشه موجب کاهش و افت کیفیت تصویر می شود و به همین دلیل کاربران معمولا به علت وجود این مشکل قادر به تغییر اندازه دلخواه نمی باشند اما شرکت سازنده نرم افزار Magnifier ادعا نموده است که این تغییر اندازه ها را نیز بدون کاهش کیفیت برای کاربران به انجام می رساند. این نرم افزار محصولی از شرکت AKVIS Software می باشد.

 

AKVIS Magnifier کاهش و افزایش سایز عکس ها بدون افت کیفیت با AKVIS Magnifier 5.5.974.8666

محمد بازدید : 119 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Efficient Notes Free – افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. همچنین می توانید نوشته های خود را دسته بندی و مرتب کنید و بصورت جداگانه و بشکل دلخواه در دسکتاپ خود اضافه نمایید. از دیگر امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به امکان رمز گذاری برروی اطلاعات اشاره کرد که بدین شکل امنیت اطلاعات شما را نیز تأمین خواهد کرد.

 

Efficient Notes Free یادآوری کارهای روزانه با Efficient Notes Free 3.0 Build 321

 

محمد بازدید : 107 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)



 

 

گردنبند Like، به دوستانتان لايك بدهيد! محصول برگزيده سال 2012، پرطرفدارترين و پرفروش ترين گردنبند سال. بهترين هديه به طرفداران شبكه هاي اجتماعي ...
این گردنبند جدیدترین و زیباترین گردبند عرضه شده در جهان می باشد. طراحي تحسين بر انگيز و ظرافت خيره كننده این گردبند باعث شده است که تنها پس از گذشت چند ماه از عرضه آن طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان و به خصوص در بین کاربران شبکه های اجتماعی به دست آورد. این گردنبند برای اولین بار در ایران به همراه یک زنجیر بسیار زیبا با قیمت استثنایی 6800 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 6800 تومان
محمد بازدید : 127 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Barnyard HDTVRip 720p (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

BY دانلود دوبله فارسي انيميشن رئيس مزرعه 1   Barnyard 2006

نام انیمیشن: Barnyard – رئیس مزرعه ۱

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم: ۵۹۵ مگابایت

کیفیت: HD 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: اوتیس و دوستانش در حالی که در حال خوش گذرانی و تفریح بودند ، شغال ها به مرغدونی حمله می کنند ولی بن (پدر اوتیس) از مرغ ها دفاع می کند او آن ها را فراری می دهد ولی خودش نیز از بین می رود و اوتیس جای پدرش رئیس مزرعه می شود ولی او همچون پدرش نیست تا اینکه دوباره شغال ها حمله می کنند و مرغ ها را می برند و اوتیس تصمیم میگیرد آن ها را نجات دهد و ….

 

محمد بازدید : 112 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Autodesk SketchBook Designer نام نرم افزاری است که در محیط ویژوال خود کاغذ و قلم دیجیتالی برای کاربران فراهم نموده است تا طرح های نقاشی ذهن خلاق خود را به راحتی در کامپیوتر پیاده سازی کنند. در واقع Autodesk SketchBook Designe یک نرم افزار تصویرسازی است که کاربران می توانند طرح های خود را در هر زمینه ای بر روی صفحه های کاغذی موجود در این نرم افزار پیاده سازی نموده و از ابزارها و ویژگی های مختلفی همچون ابزارهای حرفه ای رسم خطوط، سایه زنی، طراحی های اولیه، Brush های پیشرفته با کیفیت های بالا، قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی و امکان حذف آسان آن ها، استفاده از رنگ های ترکیبی و … استفاده کنند. علاوه بر سازگاری با برنامه فتوشاپ، شما می توانید از مزایای این نرم افزار به طور مستقیم در اتوکد استفاده کنید.

 

Autodesk SketchBook Designer 2013 طراحي و نقاشي حرفه اي با Autodesk SketchBook Designer 2013   سیستم عامل Mac

محمد بازدید : 111 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 20 خرداد ۹۱

فروش ویژه بطری آب جادویی



 

بطری آب جادویی، فوق العاده مقاوم و سبک. خنک نگاه داشتن آب و یا سایر نوشیدنی ها تا 24 ساعت بدون کوچکترین تغیر در طعم آن. با قابلیت حمل فوق العاده آسان. مناسب استفاده در محل کار، مدرسه، دانشگاه، مسافرت، کوهنوردی و ...
بطری آب جادویی محصول جدیدی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و تنها چند ماه از عرضه آن میگذرد که به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در کشور های اروپایی تبدیل شده است.شما کافیست در این بطری فوق العاده زیبا و سبک، آب و یا نوشیدنی سرد دیگری را بریزید تا این بطری نوشیدنی شما را بدون اینکه کوچکترین تغییری در طعم آن بدهد تا 24 ساعت کاملا سرد نگاه دارد. این بطری نیز دارای یک قلاب می باشد که میتوانید آن را به لباس، کیف، ساک ورزشی و یا ... به راحتی آویزان نمایید تا در حمل آن هیچ مشکلی نداشته باشید. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمت استثنایی 8500 تومان توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 8500 تومان

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 756
  • بازدید سال : 8,139
  • بازدید کلی : 204,235
  • تبلیغات متنی